וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוסטון דורכת במקום

1.5.2011 / 10:59

הרד סוקס הפסידו בפעם הרביעית בחמישה משחקים, 2:0 לסיאטל. משחק 26 ברציפות עם חבטה לאנדרה אית'ייר

ג'ייקובי אלסבורי שחקן בוסטון רד סוקס עם ג'ק ווילסון שחקן סיאטל מארינרס. Michael Dwyer, AP
לא עובד לפי התוכניות. ג'ייקובי אלסבורי נכנע לג'ק ווילסון והמארינרס/AP, Michael Dwyer

כשבוסטון רד סוקס חזרה ממסע משחקים מוצלח במערב, היא חשבה שמשבר פתיחת העונה מאחוריה. אבל אז הגיעה הסדרה בבולטימור ואחר כך גם זו שבפנוויי פארק מול סיאטל, בה יפסידו הגרביים לאחר שנוצחו גם הלילה, 2:0. דאג פיסטר עשה את העבודה מול ג'ון לאקי, שדווקא היה סולידי עם שישה אינינגים ושלושה סטרייקאאוטים.

בינתיים, היאנקיז נותנים גז ובורחים לרד סוקס, כשהם ממוקמים חמישה משחקים מעליהם לאחר 4:5 על טורונטו. איי ג'יי בארנט זכה בניצחונו הרביעי העונה. גם טמפה ביי ממשיכה ללהוט, ולמרות שבירת שמירה של קייל פרנסוורת' באינינג התשיעי ניצחה 1:2 את לוס אנג'לס איינג'לס.

מייקל יאנג הרותח ירה להומר ראשון העונה ועזר לטקסס לעבור את ברט אנדרסון ואוקלנד, 2:11. קליבלנד ממשיכה את פתיחת העונה הסנסציונית שלה עם 2:3 על דטרויט לאחר 13 אינינגים. בולטימור גברה על שיקגו וייט סוקס 2:6 וקנזס סיטי הפליאה מכותיה במינסוטה עם שמונה ריצות באינינג השמיני, בדרך לניצחון 2:11.

ב-NL, אנדרה אית'ייר לא עזר ללוס אנג'לס דודג'רס לנצח, אבל למרות הפסד 5:2 לסן דייגו רשם את משחקו ה-26 ברציפות עם חבטה אחת לפחות. סנט לואיס עברה את אטלנטה 2:3 בעקבות ראלי מאוחר, שכלל שתי ריצות באינינג השמיני ועוד אחת בתשיעי.

רוי האלאדיי ממשיך להפליא. זוכה הסיי יאנג מפילדלפיה הכיש שמונה חובטי ניו יורק מטס בסטרייקאאוט, גמא תשעה אינינגים וניצח 1:2. סן פרנסיסקו ניצחה בתוצאה זהה את וושינגטון וסינסינטי שאבה עידוד מיציאתו של ג'וש ג'ונסון, שעבר שבעה אינינגים בלי לחטוף ריצה, השוותה וניצחה לאחר 10 אינינגים את פלורידה 3:4. יוסטון גברה על מילווקי 1:2, קולורדו עברה את פיטסבורג 1:4 ואלפונסו סוריאנו רשם הומר עשירי העונה ב-3:5 של שיקגו קאבס באריזונה.

אנדרה אית'ייר שחקן לוס אנג'לס דודג'רס. Mark Terrill, AP
יפה, הישג נאה. אית'ייר/AP, Mark Terrill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully