וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לוקח סיכונים

הרגוע

1.5.2011 / 0:50

הרגוע כבר היה קרוב לקחת את כל הקופה בשבוע שעבר, אבל הקלאסיקו הרס לו. הפעם הוא הולך על שלושה משחקים בטוחים יותר

בפעם האחרונה שנפגשנו הייתי קרוב מאוד לקחת את כל הקופה, אבל ההימור על הקלאסיקו הרס לי הכל. לכן אני אשתדל הפעם להיות זהיר יותר ובעיקר בטוח בעצמי. משחקי יום ראשון ושני מזמנים לנו בעיקר משחקים מהליגות האירופאיות, אז בחרתי לכם שלושה שאני מאמין שיעשו לכם קופה לא קטנה.

משחק מספר 4: ליברפול – ניוקאסל. השחקנים של קני דלגליש רוצים מאוד לחזור לאירופה ולהמשיך במגמת השיפור הטובה שלהם של השבועות האחרונים. נכון לעכשיו הם רחוקים שלוש נקודות בלבד מטוטנהאם ומהמקום שמוביל לליגה האירופית ואני מעריך שהם יעמדו במשימה. ההימור: 1 (1.35)

משחק מספר 23: מלאגה – הרקולס. משהו באמת יוצא דופן צריך לקרות כדי שהרקולס תצא מהממצב הקשה שבו היא נמצאת, שכן היא מדורגת במקום האחד לפני אחרון כשנותרו חמישה מחזורים בלבד לסיום העונה. מלאגה עם שלושה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים אמורה לנצל את הביתיות כדי לנשום עוד קצת אוויר. ההימור: 1 (1.65)

משחק מספר 62: קרדיף – מידלסברו. הקבוצה מווילס ממשיכה להיאבק על ההגעה לפרמיירליג ובינתיים היא מנסה לשפר את המיקום שלה לפני שהפלייאוף מתחיל. שני משחקים בלבד נותרו לה לסיום העונה, אבל היא עוד יכולה להשיג את המקום השני שיוביל אותה לעלות ליגה. מול מידלסברו האנמית היא אמורה להשיג את שלוש הנקודות. ההימור: 1 (1.30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully