וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לאחרונה בית"ר מתפקדת מצוין"

30.4.2011 / 19:21

הקבוצה מהבירה ציינה ניצחון רביעי רצוף וקרובה להישארות. מאמן הפועל פ"ת איציק שאקי מודה: "זו תקופה רעה מאוד"

מגד גוזני

בית"ר ירושלים אמנם לא הבטיחה את הישארותה בליגה, אבל ה-0:3 היפה שלה הערב (שבת) על הפועל פתח תקוה קבע שרק הפתעת ענק תמנע ממנה עונה נוספת בליגת העל. אבירם ברוכיאן אמנם החמיץ פנדל בדקה ה-21, אבל כבש צמד בדקות 22 ו-34 וסטיבן כהן חתם את התוצאה שש דקות לסיום.

לבית"ר זה היה ניצחון ליגה רביעי ברציפות והמאמן רוני לוי אמר בסיום: "גם לפני המשחק הזה שיחקנו טוב מאוד, והיה חשוב לנו להציג המשכיות. לפני הפלייאוף התחתון אמרו שהמאזן שלנו נגד הקטנות היה רע והיה לנו חשש, אבל בחודשיים האחרונים הקבוצה מתפקדת מצוין עם אחוזי הצלחה גבוהים. אנחנו צריכים לסיים את הליגה בצורה טובה. יש כאן גרעין של שחקני בית מוכשרים שרואים שעם עבודה קשה רואים תוצאות".

קובי מויאל הוסיף: "לצערנו, לא היינו מספיק טובים בתחילת העונה. היינו טובים נגד הגדולות ופחות נגד הקטנות. כולם רואים את השינוי בחודשים האחרונים, אולי הבום שקיבלנו על החלפת המאמנים עשה את שלו. עד היום לא נהנינו, אולי עכשיו נתחיל קצת ליהנות מהעונה הזאת אחרי שהלחץ ירד".

בצד השני צרות. הפועל פתח תקוה השיגה נקודה בודדת מתשע האחרונות והיום גם הציגה יכולת רעה במיוחד, שלא מזכירה במאום את התקופה בה עמד יובל נעים על הקווים.

המאמן בפועל, איציק שאקי, סיכם: "אין ספק שאנחנו נמצאים בתקופה רעה מאוד. נכנסנו לסחרור שאנחנו חייבים לצאת ממנו כמה שיותר מהר. נצטרך לעשות את המקסימום בשני משחקי הבית הבאים, ושם נצטרך לחפש את הנקודות. היום ניסינו לשחק על תוצאה, נכנסנו לפיגור, שינינו למערך התקפי יותר אבל זה לא הלך. יש מנג'ר, יש מאמן ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא, זה לא משנה מי קובע את ההרכב ומה שחשוב זה המועדון, אני בטוח שנישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully