וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה וקרית שמונה נפרדו ב-3:3

הדס גרינברג

30.4.2011 / 18:45

מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-3:3 נהדר. עמאשה (1, 45) וחמו (59) כבשו לק"ש, טרטיאק (2, 31) ועזרא (80) איזנו

מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה, שתיים שקיבלו כל כך הרבה מחמאות על העונה שלהן, סיפקו ערב מהנה של כדורגל בקופסה וחילקו את הנקודות עם 3:3. על כר הדשא התפתח משחק פלייאוף טיפוסי, משוחררנטול הגנות וניכר על שתי הקבוצות שהראש שלהם בחצי גמר הגביע מאשר בליגה. בסופו של דבר, נתניה סופרת כבר 15 משחקים רצופים בכל המסגרות (והשוותה שיא עתיק מ-1983) ללא הפסד, בעוד קרית שמונה אמנם עצרה רצף שלושה הפסדים, אבל כבר עם חמישה משחקים ללא ניצחון.

הפתיחה הייתה מדהימה. כבר אחרי 21 שניות שלח יניב לביא כדור ארוך ו-ויאם עמאשה כבש שער נהדר מול קרלוס אריאס. עוד לא הספקנו להירגע מהשער ונתניה הגיבה כעבור 60 שניות כשאחמד סבע בישל נהדר עם העקב לסרגיי טרטיאק. 1:1 אחרי פחות משתי דקות.

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר. קובי אליהו
15 משחקים ללא הפסד. עטר/קובי אליהו

בהמשך השתלטה קרית שמונה על מרכז השדה ועל נתניה ניכר שהיא חסרונו של המנוע קובי דג'אני המוצהב. למרות השליטה של האורחים, טרטיאק היה זה שכבש את השני בדקה ה-31 כתוצאה מטעות חמורה של שיר צדק הצעיר. צדק כיפר על הטעות האומללה בדקה ה-45 כשבישל את השער השני של עמאשה. 2:2 מדהים בהפסקה.

גם המחצית השנייה נפתחה בשליטה מוחלטת של קרית שמונה ואחרי מספר החמצות הגיע הרגע הגדול של המשחק בדקה ה-59. אופיר חמו השתלט על כדור חוזר וירה טיל אדיר לחיבורים. אחרי השער ירדו הצפוניים לאחור ואפשרו לנתניה לחזור למשחק. 10 דקות לסיום החזיר חן עזרא עם שער מדהים משלו שהפציץ לרשת הגבוהה וקבע 3:3 מהנה ומצוין בקופסה.

נתניה וקרית שמונה עוד ימשיכו להיאבק על הכרטיס לאירופה וגם ינסו להדהים את מכבי חיפה והפועל תל אביב בחצי גמר הגביע. כך או כך, השתיים יסכמו עונה נפלאה והערב הזה היווה הוכחה חותכת לכך.

מהלך המשחק

דקה 1: גול! כדור ארוך שנשלח מקו מחצית המגרש מצא את עמאשה לבדו מול אריאס. החלוץ שלח כדור נהדר לפינה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 2: גול! שוויון מהיר. נחום העביר כדור לסבע, שהשאיר בנגיעה לטרטיאק שגלגל לרשת מול חיימוב. 1:1

דקה 15: דגני העביר רוחב מימין, סבע קפץ מעל הכדור וימפולסקי המשיך מ-16 מטר לשמיים.

דקה 29: מעבי השאיר לימפולסקי שניסה מחוץ לרחבה, אבל לא פגש את המסגרת.

דקה 31: גול! נחום פרץ לרחבה מימין והעביר לעזרא, לביא הרחיק פעם אחת, צדק פספס את הכדור והעניק מתנה לטרטיאק, שבעט שטוח פנימה. 1:2 למכבי נתניה

דקה 35: נג'ובו העביר כדור מצוין מימין לשמאל לעברו של חמו, אריאס יצא היטב ובלם את הבעיטה החלשה של האורח.

דקה 38: הקריה קיבלה כדור חופשי 20 מטרים מהשער של אריאס. הכדור של לביא פגע בחומה ונהדף לקרן. כדור הקרן מצא את עמאשה בתוך הרחבה, ואריאס התעופף והציל שער בטוח מבעיטה של החלוץ.

דקה 45: גול! צדק הגביה מימין, עמאשה הסתנן היטב ונגח בחוזקה לרשת. 2:2

דקה 48: רוצ'ט העביר כדור רוחב מימין, אבוחצירא עמד חופשי במרכז הרחבה, אבל בעט גבוה.

דקה 49: קרית שמונה ממשיכה להתקרב. נג'ובו הכניס כדור מימין, אריאס הדף לא טוב וקרופניק גלש ברגע האחרון לרגלי אבוחצירא וחילץ ממנו את הכדור.

דקה 53: גבאי טיווח את השער מחוץ לרחבה, הכדור שלו טס סנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 59: גול! אריאס עצר את אבוחצירא באחד על אחד, הכדור נהדף לחמו שהתקדם וירה מ-20 מטרים כדור אלכסוני לחיבורים. שער מדהים. 2:3 לקרית שמונה

דקה 63: סבע הוריד לטרטיאק עם הראש, האוקראיני המשיך מהאוויר וסחט הצלה ענקית מחיימוב.

דקה 65: נחום חדר לרחבה ובעט בשמאל, הכדור פגע בידו של צדק. בוחבוט טעה ולא שרק לפנדל.

דקה 80: גול! הכדור הגיע לעזרא אחרי קרן של נתניה. הקשר שחרר בעיטה אדירה בימין לחיבורים מ-18 מטרים. 3:3

דקה 90: רוצ'ט העביר רוחב משמאל, חמו היה פנוי במרכז הרחבה ובעט מהאוויר לידיים של אריאס.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, מריאנו קפוראלה (מתן בלסטרה, 54), עמרי בן הרוש, טל מעבי, עדי נמני (ליאוניד קרופניק, 46), ניר נחום (מאור אסור, 88), דלה ימפולסקי, חן עזרא, סרגיי טרטיאק, אחמד סבע.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי (שלומי אביסדריס, 84), שיר צדק, סלאח חסארמה, יניב לביא, אופיר חמו, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו (בני בן זקן, 89), אדריאן רוצ'ט, ויאם עמאשה, שמעון אבוחצירא (עדי אלישע, 66).

עטר: "אני לא יכול לכעוס על השחקנים"

"היה משחק מוזר", סיכם ראובן עטר בסיום. "היו הרבה שערים, הרבה החמצות בשני הצדדים, ולפחות בקבוצה שלי לא היה בכלל סדר. אני מרוצה מהאופי שהפגנו, אבל הייתה איזו שאננות שהרגשתי לפני המשחק בגלל השבוע שעברנו. כל הכבוד לשחקנים שהצליחו לחזור מפיגור, ואני צריך להיות מרוצה כי לא אהבתי את הדרך בה שיחקנו היום. רצף המשחקים ללא הפסד זה עוד משהו שיושב על השחקנים ומוסיף להם לחץ, אבל למרות שהם לא היו טובים מבחינת משמעת טקטית אני לא יכול לכעוס עליהם. אנחנו עדיין במקום הרביעי עם הפנים קדימה".

גם רן בן שמעון לא היה מרוצה לגמרי מהמשחק ואמר: "המומנטומים עברו מצד לצד, רציתי לנצח פה כי זה היה נותן לנו פוש אדיר, מצד שני אני לא יכול להגיד על מאמץ כזה שהוא לא מספיק לי. יש לי הערכה גדולה מאוד לשחקנים על מה שהם עושים השנה, אבל עברנו שבוע לא קל והראש שלנו היה טיפ טיפה יותר מדי בגביע. אבל אנחנו יודעים להעריך גם דרך ולא רק תוצאות".

עופר מזרחי יסיים את עבודתו כעוזר מאמן קרית שמונה בסיום העונה. מזרחי, שמעוניין להפוך למאמן ראשי, יסיים את שיתוף הפעולה עם הקבוצה, ושוקל מספר אופציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully