וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין: "פרקינס שומר מצוין אבל יש לנו הגנה טובה"

30.4.2011 / 13:34

גארד מכבי ת"א סבור שקבוצתו תוכל להסתדר בפלייאוף ובפיינל פור בלי האמריקאי. על כושרו הנוכחי: "אני מרגיש לא רע"

מכבי תל אביב תתארח הערב (שבת, 21:15, 5+ לייב) אצל ברק נתניה במפגש השני בין שתי הקבוצות במסגרת סדרת הפלייאוף, בה מובילים הצהובים 0:1. זה יהיה משחקם הרשמי האחרון של הצהובים לפני שימריאו לברצלונה, שם ישתתפו בפיינל פור וישחקו ביום שישי נגד ריאל מדריד. "כרגע אנחנו משתדלים לא לחשוב על הפיינל פור, ואם כן אז מעט", אמר טל בורשטיין לוואלה! ספורט, "אנחנו משדלים להתרכז בפלייאוף במשחקים מול נתניה, יש להם אולם מאוד ביתי ואנחנו צריכים לפתוח טוב את המשחק".

בורשטיין, זוכה ליותר דקות משחק מאז פציעתו של פרקינס, וכשנשאל כיצד הוא מרגיש באופן אישי, השיב: "אני לא אגיד שאני בכושר הכי טוב שלי, אבל אני מרגיש לא רע, אני משתדל לעזור לקבוצה במה שאני יכול". מכבי תל אביב התקשתה מעט בהופעתה האחרונה באולם ישורון, ובורשטיין מתכונן למשחק קשה מול שחקניו של אריק אלפסי. "במשחק האחרון מול נתניה, הרבע הראשון שלנו לא היה טוב, נתנו להם יותר מדי סלים קלים, להיכנס לקצת מומנטום ולצבור יותר מדי נקודות, אבל שמרנו כקבוצה בשלושת הרבעים הנותרים, חזרנו למשחק וניצחנו".

לשאלה האם חסרונו של דורון פרקינס מורגש בהגנה, ענה בורשטיין: "פרקינס הוא שומר מצוין אבל יש לנו הגנה אישית טובה". בורשטיין סבור כי למרות שגם מול אשקלון הראו הצהובים דקות לא טובות, ולמרות שהפיינל פור מתקרב, הוא וחבריו מתמקדים אך ורק במשימה הנוכחית שמולם. "לאשקלון לא הגענו מוכנים מנטלית למשחק, זה לא היה צריך להיות כך ומקווה שזה לא יהיה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully