וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כשהגיטרה מנסרת את הלילה

30.4.2011 / 13:02

גראנד סלאם של קרלוס סנטנה העניק לקליבלנד 5:9 על דטרויט וקבע את אחת מפתיחות העונה הטובות שלה בהיסטוריה

קליבלנד אינדיאנס הייתה בשנים האחרונות אחת מנמושות ה-MLB ובאופן כללי מזוהה עם הצד היותר לוזרי של הליגה. אבל את אפריל הזה לא ישכחו שם. גראנד סלאם של קרלוס סנטנה בתחתית האינינג התשיעי שבר שוויון מול דטרויט, העניק לאינדיאנס ניצחון 5:9 וקבע כי לראשונה מזה 110 שנים, הם יסיימו את אפריל עם יותר מ-16 ניצחונות. מאזנם כעת עומד על 8:17.

אצל שתי הגדולות ב-AL העסקים קצת יגעים. בבוסטון הסגיר בובי ג'נקס שתי ריצות לסיאטל, והמארינרס הפכו פיגור לניצחון 4:5 על הרד סוקס. בברונקס לא הספיקו ליאנקיז שני הומרים של רובינסון קאנו מול התשיעי של חוזה באוטיסטה, שעזר לטורונטו לנצח 3:5.

שיקגו וייט סוקס המאכזבת הפסידה שוב, 10:4 לבולטימור בבית, כשאוזי גיין לא מנהל את המשחק בעקבות השעיה לשני משחקים לאחר שצייץ בטוויטר במחאה על הרחקתו ממשחק קודם של הקבוצה. אוקלנד ניצחה את טקסס 1:3, לוס אנג'לס איינג'לס הרגיעה את טמפה ביי עם 5:8 וקנזס סיטי גברה על מינסוטה המידרדרת 3:4.

ב-NL, הרוקי ואנס וורלי עלה להגיש בפילדלפיה, ועם שישה אינינגים טובים נעזר גם בריאן הווארד (שני הומרים) כדי לרשום ניצחון בכורה, 3:10 על ניו יורק מטס. סנט לואיס השוותה באינינג התשיעי מול אטלנטה, וב-11 עזר אלברט פוחולס להשיג ניצחון 3:5 עם טריפל. ג'ייסון מארקי מוושינגטון היה בלתי נגיע, ועם תשעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים הכניע בדואל את טים לינסקאם ב-0:3 על סן פרנסיסקו. פיטסבורג ניצחה באותה תוצאה את קולורדו, שישה אינינגים ושני שליש לקווין קורייה.

אלפונסו סוריאנו עובר עונה מצוינת עד כה. האאוטפילדר הוותיק של שיקגו קאבס חבט לשני הומרים ועזר לקרלוס זמבראנו לרשום ניצחון 2:4 על אריזונה. פתיחה טובה אפשרה לפלורידה לרשום ניצחון 6:7 בסינסינטי, שון מרקום הגיש שבעה אינינגים וחשמל שישה חובטים בסטרייקאאוט ב-0:5 של מילווקי על יוסטון ולוס אנג'לס דודג'רס גברה על סן דייגו 2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully