וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-עירוני קרית שמונה: בדרך להשוואת השיא?

הדס גרינברג

29.4.2011 / 14:20

בנתניה בונים על אירופה וגם על משחק 15 ללא הפסד מול קרית שמונה (שבת, 16:50, ספ' 2) כדי להשוות את השיא משנות ה-80'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* אחרי 14 משחקים ללא הפסד, במכבי נתניה מקווים לחגוג מחר את ה-15 ולהשוות את השיא של עונת 1983. אז אמר מוטל'ה שפיגלר את המשפט המפורסם "נתניה ועוד 15".

* מכבי נתניה עדיין לא ניצחה את קרית שמונה העונה, כששני המפגשים עד כה הסתיימו בניצחון 0:3 לקרית שמונה בסיבוב הראשון ותיקו 1:1 בסיבוב השני.

* בעשור האחרון נפגשו השתיים 11 פעמים. המאזן עומד על 4 ניצחונות לקרית שמונה ,2 לנתניה וחמישה משחקים נוספים שהסתיימו בתיקו.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

בקבוצה מעוניינים להמשיך את העונה החלומית והתוצאות הטובות לאחר הניצחון במחזור הקודם על מכבי חיפה. החניכים של ראובן עטר לא שבעים מההצלחה ומחר בבית מול קרית שמונה הם מקווים לעשות צעד נוסף לעבר השגת כרטיס לאירופה. עטר יחסר מחר את אחד השחקנים החשובים ביותר במערך שלו, הקשר המוצהב קובי דג'אני. במקומו יפתח בהרכב חן עזרא, כאשר עטר מתכנן שינויים פנימיים בעקבות החיסרון של דג'אני.

עמרי בן הרוש שפתח במחזור האחרון בעמדת המגן השמאלי עשוי לשוב לעמדת הבלם לצידו של ליאוניד קרופניק כאשר טל מעבי שתיפקד בקישור השמאלי מול מכבי חיפה יוסט לאחור לעמדה המקורית שלו כמגן שמאלי. במצב שכזה הבלם מריאנו קאפורלה עשוי לתפקד כקשר אחורי ולצידו דלה ימפולסקי וניר נחום כאשר בחלק הקדמי ישחקו חן עזרא, אחמד סבע וסרגיי טרטיאק. פיראס מוגרבי הסובל מפציעה בברך אינו כשיר במאת האחוזים אך הקשר שסובל מכאבים לא ויתר גם על המשחק האחרון ויתכן שייכלל בסגל.

"ניצחון שלנו מחר יתן לנו פוש אדיר לעבר המקום השלישי אבל אסור לשכוח שמצפה לנו משחק קשה כי קרית שמונה היא קבוצה מסוכנת שנלחמת בדיוק על אותן מטרות שלנו" אמר שחקן בקבוצה.

עירוני קרית שמונה:

אחרי שלושה הפסדים רצופים בקרית שמונה יודעים שעל מנת לסיים את העונה הזו בטעם טוב הם חייבים לקחת מחר נקודות בקופסא מול מכבי נתניה. על אף התוצאות המאכזבות לאחרונה והיכולת הלא טובה בקרית שמונה לא הרימו ידיים באשר למטרה שלהם להשיג כרטיס לאירופה.

"יש ירידת מתח בקבוצה אבל נקווה לחזור לעצמנו מול נתניה" אמר לפני המשחק החלוץ שמעון אבוחצירא כשגם רן בן שמעון ביקש אתמול משחקניו: "אנחנו אחרי שלושה הפסדים רצופים. בואו לא נסיים את העונה בצורה חלשה". בן שמעון יחסר מחר את הבלם איתן טיבי הפצוע כמו גם את ברק בדש שמחלים מקרע בשריר וצפוי לשוב לסגל הקבוצה בשבוע הבא. הבלמים יניב לביא, סלאח חסארמה ושיר צדק מתחרים על שני המקומות במרכז ההגנה כאשר המגנים אלעד גבאי ואורי שטרית ישלימו את חוליית ההגנה. החלוץ שלומי אביסדריס שנעדר מהמשחק האחרון לאחר ששהה במעצר שב השבוע לאימונים וייכלל מחר בסגל.

יעמדו למבחן

עמרי בן הרוש - מכבי נתניה

הבלם/מגן בן ה-21 עשה השנה ללא ספק את הפריצה שלו. הוא קיבל את ההזדמנות מראובן עטר ופתח ב-21 משחקים. על מנת לעשות עוד צעד אחד קדימה בקריירה המתפתחת שלו יאלץ מחר בן הרוש להוכיח שעל אף גילו הצעיר ובדיוק בזמן רגעי ההכרעה של העונה הוא יוכל להסתדר טוב עם החלוצים המסוכנים של קרית שמונה, ויאם עמאשה ושמעון אבוחצירא ולהוכיח שגודל כאן שחקן הגנה איכותי.

בריאן חרסיסיץ' - עירוני קרית שמונה

הקשר הוא ללא ספק אחד השחקנים החשובים במערך של רן בן שמעון ועד כה הוא מציג העונה מצוינת אך מחר יהיה מעניין לראות כיצד הוא יתפקד לאור העובדה שבשבוע וחצי האחרונים הוא בעיקר מתעסק במשא ומתן התקוע עם הקבוצה בנוגע להארכת חוזהו. האם זה ישפיע עליו? התשובות מחר בקופסא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טל מעבי, מריאנו קפוראלה, ניר נחום, דלה ימפולסקי, חן עזרא, אחמד סבע, סרגיי טרטיאק.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס (גיא חיימוב), אלעד גבאי, (סלאח חסארמה) יניב לביא, שיר צדק, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע (בני בן זקן), וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully