וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-הפועל חיפה: "למרות העזיבות, ניתן הכל"

המלאבסים נאבקים על מקום 7 עם הקבוצה של שירזי, שרוצה גם מענק שמן. (16:30, אין שידור). המלאבסים יפתחו במו"מ עם אוזן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* רוב המשחקים בין שתי הקבוצות בקרית אליעזר הסתיימו בתיקו. כמה כאלה? שש מתוך 12.

* הניצחון היחיד של מכבי פתח תקוה בקרית אליעזר היה בנובמבר 2004. זה נגמר ב-0:3.

* מכבי פתח תקוה לא ניצחה בכל חמשת משחקי החוץ האחרונים שלה. ניצחון החוץ האחרון הושג בחודש ינואר באשדוד (3:1).

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

פרדי דוד שמר על אותו מוטו שמנחה אותו בשבועות האחרונים גם באסיפה המסכמת. "אנחנו רוצים להמשיך לנצח ולהבטיח את המקום השביעי", הובהר לשחקנים. המאמן לא מתכוון לבצע שינויים גדולים בהרכב ומקווה לנצח את הפועל חיפה, במפגש שעשוי לקרב אותו מאוד למקום השביעי. ניצן דמארי ערך אימון מלא, אבל לא בטוח שיפתח וייתכן שתומר אלבז יקבל שוב הזדמנות ב-11.

המאמן לא תרגל הרכב, אבל מסתמן שמוראד אבו ענזה יקבל הזדמנות על חשבון עומר גולן, שלא נראה שישחק בשני המחזורים שנותרו בגלל הפציעה. כפי שפורסם, מיכאל זנדברג לא ימשיך כנראה בעונה הבאה יחד עם החלוץ מבני לוד, שיישאר רק אם הדרישות הכספיות של קבוצתו ישתנו באופן משמעותי. "חלק גדול מהסגל כאן לא יישאר בעונה הבאה, אבל השחקנים עדיין נותנים הכל", הבהיר גורם בקבוצה. בקרוב ייפתח המשא ומתן עם אורי אוזן במטרה שיחתום לעונה נוספת.

הפועל חיפה:

לצד המאמצים לעבוד על העונה הבאה, בקבוצה מהכרמל מנסים כל השבוע לשדר לשחקנים עד כמה חשוב לסיים במקום השביעי שיכניס כ-600 אלף שקלים (מענק מיקום) לקופת המועדון. בחיפה מקווים שהשחקנים יפנימו את המסר. "אין לנו עוד הרבה משחקים העונה וחשוב שנגיע דרוכים לכל אחד מהם", אמר ניצן שירזי לשחקניו. "אנחנו רוצים לסיים את העונה הכי טוב שאפשר".

שירזי ייחסר את רן אבוקרט הנמצא באבל על אימו. הקשר יוסי דורה, שלא התאמן אתמול, יהיה בסג אך לא צפוי לפתוח, כשאת מקומו יתפוס הצעיר רועי שוקרני. שירזי מתכנן שינויים נוספים, כשיעלה בשער את גד עמוס במקום דרשלר קאלה והישאם כיוואן או אמיר אבו ניל יאיישו את צד שמאל.

יעמוד למבחן

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'

סוף העונה הוא זמן מספיק טוב בשביל להחליט האם השוער שלך נמצא בתוכניות לעונה הבאה או לא. במכבי פתח תקוה, עושה רושם, עדיין לא קיבלו החלטה סופית בעניין. במועדון כבר מדברים על מהפכה והצערת הסגל באופן הדרגתי, ללא הזרים שיעזבו בקרוב ועם יותר ישראלים שיקבלו הזדמנות. לצד הנסיקה של רובי לבקוביץ', הטעויות הקטנות עשויות להכריע לבסוף את הכף לטובת החלטה להביא שוער בעונה הבאה, אבל שני משחקים גדולים שלו במחזורי הסיום עשויים לשנות את ההחלטה. זה המבחן האמיתי שלו.

הפועל חיפה: גד עמוס

בקבוצה בהחלט רואים את הפוטנציאל שיש לשוער הצעיר, שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה. אם עמוס באמת רוצה לקרוא תיגר על המקום בהרכב בעונה הבאה, הוא יצטרך להפגין יכולת מרשימה, כזו שתאשר שלא סתם הוא סומן כאחד משוערי העתיד של המדינה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, ג'ו ביזרה, תומר אלבז, אלירן דנין, סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר, רועי בקל, טל בן חיים, עומר דמארי, מוראד אבו ענזה.

הפועל חיפה: גד עמוס, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, רועי שוקרני, חנן ממן, אסי בלדוט, הישאם כיוואן (אמיר אבו ניל), עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully