וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עשה להם זובריסט

29.4.2011 / 6:31

בן זובריסט מטמפה ביי חגג על מינסוטה בשני משחקים, הרייז לקחו את הדאבל-הדר. ניצחונות לבוסטון וליאנקיז

כל מי שחשב שטמפה ביי רייז תתפרק אחרי מכירת החיסול בסיום העונה שחלפה טעה. הרייז פתחו את עונת 2011 עם שישה הפסדים, אמנם, אבל כעת הם כבר על מאזן 11:13, לא מעט בזכות בן זובריסט. שחקן הבסיס השני נצץ הלילה בגדול בדאבל-הדר במיניאפוליס. במשחק הראשון עם מינסוטה טווינס הוא חבט להומראן ורשם שמונה הכנסות רצים, שיא מועדון, בניצחון הגדול 3:15. מספר שעות לאחר מכן הוא הוסיף הומר וסייע לרייז לנצח 1:6. כניסה מעניינת לסוף השבוע.

ברט גארדנר נכנס גם הוא לכושר. האאוטפילדר של ניו יורק יאנקיז העלה את הפסים ליתרון על שיקגו וייט סוקס עם הומר באינינג השלישי, ניק סווישר הוסיף אחד והשניים עזרו לסי. סי. סבאת'יה, עם שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, לנצח את הגרביים הלבנים 3:12. הגרביים האדומים מבוסטון נמנעו מסוויפ בבולטימור כשניצחו 2:6. שלוש חבטות, שתיים מתוכן לדאבל, לאדריאן גונזאלס במשחק הזה. שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים לג'ון לסטר, שזכה בניצחונו השלישי העונה.

קליבלנד עברה את קנזס סיטי 2:8, כשגריידי סייזמור הלוהט רושם הומר רביעי. שחקן חם אחר הוא אדם לינד מטורונטו, שעם הומר רביעי משלו עזר לבלו ג'ייז לצאת עם עוד ניצחון מטקסס, 2:5 על הריינג'רס.

ב-NL, לאנס ברקמן ירה לשני הומרים והכניס חמישה רצים ב-7:11 של סנט לואיס ביוסטון. סן פרנסיסקו ניצחה בפיטסבורג 2:5 ו-וושינגטון גברה על ניו יורק מטס 3:4 וקולורדו הכניעה את שיקגו קאבס 2:11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully