וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי נפגש עם אבי נמני

28.4.2011 / 21:08

שני הצדדים טוענים כי מדובר בפגישה חברית שאינה קשורה לכדורגל. סטיבן כהן בתמונת ההרכב של בית"ר ליום שבת

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי, נפגש היום (חמישי) עם סוכן השחקנים אבי נמני. שני הצדדים אמרו כי מדובר בפגישה חברית בלבד אותה הם מקיימים מדי כמה חודשים. יחד עם זאת, נמני מייצג את שניים מהשחקנים הבכירים של בית"ר, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן, וכן ועוד רשימה של שחקנים זרים בהם לוי עשוי להתעניין ובעתיד ייתכנו פגישות מקצועיות נוספות בין השניים.

בתוך כך, בית"ר ירושלים ממשיכה להתכונן לקראת המשחק נגד הפועל פתח תקוה בשבת בטדי (17:20). לוי עדיין לא החליט סופית מה יהיה ההרכב שיפתח כאשר סטיבן כהן ועמית בן שושן תורגלו בהרכב במקומם של אבירם ברוכיאן ועידן טל - הראשון בשל פציעה והשני כדי להפחית עומסים. בכל מקרה, נראה כי אלו שתי העמדות היחידות לגביהן לוי מתלבט.

בקישור האחורי ימשיכו קובי מויאל ודן אייבנדר לשתף פעולה ואילו בהגנה ימשיך ליאור ראובן להחליף את אלי דסה שהורחק גם מהמשחק הקרוב. משה בן לולו צפוי לחזור לסגל הקבוצה לאחר ההרחקה במשחק הגביע. שחקנים בקבוצה מאוד מרוצים מהאווירה המקצועית והחברתית בשבועות האחרונים ואומרים כי "יש כאן שיפור של מאות אחוזים. קצב האימונים חזק ויציב כבר כמה שבועות והאימונים עוברים בשקט ובלי יותר מדי בחישות בחדר הלבשה או על המגרש. אם היינו מתחילים ככה את העונה הכל היה אחרת".

במסגרת ההכנות לעונה הבאה, במועדון מצפים לשמוע מארקדי גאידמק לגבי סכום ההשקעה שלו והתקציב הצפוי לקבוצה. מעבר לעובדה כי גאידמק צריך להעביר כסף בעשרת הימים הקרובים על מנת שהקבוצה תוכל לשלם משכורת ב-15 למאי, המאמן לוי צריך לדעת מהו תקציב הרכש שלו וכמה כסף יוקצב לו לרכש. לוי נמצא כרגע רק בשלב הגישושים והבדיקה אך לאחר שגאידמק יאשר תקציב, ההכנות לעונה הבאה יעלו הילוך. בהמשך השבוע צפויה פגישה נוספת בין איציק קורנפיין לגאידמק, שלאחריה צפויים העניינים להתבהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully