וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון לשחקניו: "נצחו כדי לא לסיים בצורה חלשה"

הדס גרינברג

28.4.2011 / 16:53

מאמן קרית שמונה מקווה לשינוי מומנטום נגד מכבי נתניה אחרי שלושה הפסדים רצופים. בדש מחוץ לסגל, שלומי אביסדריס חוזר

בעירוני קרית שמונה נמשכות ההכנות לקראת משחק החוץ נגד מכבי נתניה בשבת. לאחר תקופה לא טובה שעוברת על הקבוצה, אמר המאמן רן בן שמעון לשחקניו באימון היום (חמישי): "אנחנו אחרי שלושה הפסדים רצופים ואנחנו חייבים לחזור לנצח כדי לא לסיים את העונה הזו בצורה חלשה".

המאמן יחסר את הבלם איתן טיבי, שעדיין לא החלים ממתיחה. גם ברק בדש, שעדיין אינו כשיר במאת האחוזים, יישאר השבוע מחוץ לסגל וצפוי לשוב אליו רק בשבוע הבא. שלומי אביסדריס, שהיה עצור בשבוע האחרון ולכן לא נכלל לסגל המשחק נגד מכבי תל אביב, ישוב לסגל אחרי שהתאמן השבוע באופן מלא עם הקבוצה.

ויאם עמאשה ושמעון אבוחצירה אמורים לפתוח בחלק הקדמי של הקבוצה. שניים משלושת הבלמים, סלאח חסארמה, שיר צדק ויניב לביא, יקבלו את ההזדמנות בשבת. ייתכן שבגלל היכולת החלשה של חסארמה במחזור האחרון, לביא ישוב לקבל את הקרדיט בהרכב אחרי שלא פתח במחזור האחרון. עדי אלישע, שהתאמן השבוע עם הנבחרת הצעירה, חזר להתאמן.

בשורות טובות הגיעו מכיוונו של אורי שטרית, שערך אימון מלא וימשיך לאייש את עמדת המגן השמאלי. בן שמעון לא תרגל עדיין את ההרכב שיפתח במשחק וייתכן שיעשה זאת מחר במסגרת האימון המסכם שתערוך הקבוצה בוינגייט, שלאחריו תלון הקבוצה באיזור המרכז ומשם תמשיך למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully