וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן לשחקניו: "רק היכולת על הדשא תכריע"

מאמן הפועל תל אביב דרש משחקניו להתעלם מכל הדיבורים לקראת משחק העונה. התלבטות לגבי ההרכב בין באדיר לטועמה

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, עדיין לא גיבש את ההרכב שיפתח במשחק העונה נגד מכבי חיפה, ונכון לעכשיו הוא מתלבט בין שני הרכבים שונים. הראשון כולל דווקא את מריו פצ'אלקה בקישור האחורי, אותו הוא תירגל הערב (חמישי) בשל היעדרותו של אביחי ידין המושעה. במצב כזה, וואליד באדיר אמור לחזור להרכב ולשחק לצידו של ביוואן פרנסמן.

בנוסף, ערן זהבי ימשיך לשחק בצד שמאל של הקישור, כשגם אלרואי כהן וסלים טועמה נמצאים מחוץ לתמונת ההרכב בסיטואציה הזו. בכל מקרה, דני בונדר ודדי בן דיין אמורים לשוב לחוליית ההגנה במקום עמרי קנדה וגל שיש.

מיד לאחר התרגול הזה, ניסה גוטמן הרכב מעט שונה, שעל פיו פצ'אלקה חוזר לשחק בעמדת הבלם יחד עם פרנסמן, בעוד זהבי תורגל כקשר אחורי וסלים טועמה מתופקד בצד שמאל של הקישור. בתרגול הזה, יוסי שבחון החליף את גילי ורמוט בהרכב, אפשרות שנראית נכון לעכשיו קלושה. בבדיקת אולטרסאונד שנערכה לורמוט התברר כי הוא סובל מבקע, אך הוא צפוי לקבל זריקה נגד כאבים ולפתוח בהרכב. בקבוצה מקווים כי ורמוט יצליח לשחק 90 דקות בקרית אליעזר.

גוטמן כינס את שחקניו לאחר מכן והפציר בהם להתרכז אך ורק בכדורגל לקראת משחק העונה הכל כך חשוב בשבת. "אל תשימו לב לדיבורים מבחוץ, רק היכולת על הדשא תכריע", אמר המאמן. "אתם צריכים להיות מוכנים".

בקשת הפועל תל אביב נדחתה, ידין ייעדר ממשחק העונה

נשיאות בין הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחתה היום (חמישי) את בקשתו של אביחי ידין, קשר הפועל תל אביב, לעיכוב ביצוע העונש עד להגשת הערעור על הרחקתו ממשחק אחד בפועל, ולכן הוא יחמיץ את משחק העונה בשבת מול מכבי חיפה. הבקשה נדחתה מכיוון שתקנון ההתאחדות קובע כי לא ניתן להגיש ערעור על עונש של הרחקה ממשחק אחד.

כזכור, ידין נענש אתמול בבית הדין בשל התנהגות בלתי הולמת במשחק רבע גמר גביע המדינה, אז התגרה בסיום המשחק (0:1) באוהדי בית"ר ירושלים וגרם להתלהטות הרוחות בין שחקני שתי הקבוצות. ידין הכחיש את מעורבותו באירוע וטען כי חגג מול יציע אוהדי הפועל תל אביב, אך הדיין לא קיבל את גרסתו והרחיק אותו ממשחק אחד.

בהתאחדות התייחסו היום לנושא הביקורת שמועברת כלפי החלטות בית הדין, ומסרו: "ההתאחדות מגנה בחריפות את המתקפות חסרות הרסן על החלטות בתי הדין על ידי שחקנים ובעלי תפקידים בקבוצות. לא ייתכן שבמקום לקבל אחריות על העבירה, כל שחקן או בעל תפקיד בקבוצה שאינו 'מרוצה' מהעונש שקיבל ישתלח בבתי הדין של ההתאחדות, הפועלים בהתאם לתקנוני ההתאחדות בהגינות וללא משוא פנים".

סמנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר, מסר: "במקרים רבים, המדד לתקיפת בתי הדין הוא האם העונש מקובל על הנאשם או שלא, ללא כל התייחסות עניינית. כפי שאנו רואים לא פעם לאחרונה על ידי 'מקורבים לקבוצות', 'מקורבים לשחקנים' ובעלי תפקידים שונים. לעיתים רבות ההחלטות הכתובות והמנומקות של הדיינים לא זוכות כלל להתייחסות הראויה. הדיינים בבתי הדין הינם עורכי דין ושופטים בדימוס, אנשי מקצוע שפועלים על פי תקנון ההתאחדות, תוך שהם מפעילים את שיקול דעתם אל מול העובדות והנסיבות של כל תיק שעומד מולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully