וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ מנסה לשמור על הסגל של הפועל חיפה

הבעלים נפגש עם בן בסט, רואש וליפנייה, אך ספק רב אם יצליח להשאיר את כולם. בלדוט: "חשוב שנגמור את העונה כמו שצריך"

למרות אי ההעפלה לפלייאוף העליון וההדחה מגביע המדינה, בהפועל חיפה מנסים לשדר עסקים כרגיל ומקווים כי השחקנים יבינו את החשיבות בהשגת המקום השביעי (הראשון בפלייאוף האמצעי) ואת המענק הכספי שנגזר מכך - 600 אלף שקלים.

"חשוב שנגמור את העונה כמו שצריך עם שני ניצחונות", אמר היום (חמישי) אסי בלדוט לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה בשבת. מי שככל הנראה ייעדר מהמשחק הוא יוסי דורה שלא התאמן היום בשל פציעה בגבו, ורן אבוקרט הנמצא באבל על אמו שנפטרה בתחילת השבוע. חיפה תוזיל הכרטיסים לכ-30 שקלים למשחק בשבת.

מעבר להכנות למשחק, בו צפוי ניצן שירזי לבצע מספר שינויים בהרכב, בחיפה כבר החלו לעבוד על העונה הבאה. יואב כץ רוצה להשאיר את סגל הקבוצה זהה לזה של העונה עם מספר חיזוקים קטנים, ולשם כך נפגש הבעלים עם עדן בן בסט, אושרי רואש וסביטי ליפנייה בכדי לנסות ולהשאיר את השלושה בעונה הבאה.

כרגע נראה שמלבד ליפנייה המעוניין להישאר, לכץ יהיה קשה מאוד לשכנע את החלוץ והקשר לחתום על חוזה לעונה הבאה, שכן השניים מבוקשים במספר קבוצות בליגות שמסוגלות להציע להם חוזים שמנים יותר מהפועל חיפה. טל משעלי מבית"ר ירושלים החל היום להיבחן בקבוצה בסגרת ההכנות לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully