וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי בן הרוש: "חיפה בגביע? מרגישים טוב עם ההגרלה"

הדס גרינברג

28.4.2011 / 13:22

מגן מכבי נתניה יודע שהירוקים ירצו לנקום אחרי ההפסד בליגה, ואמר לקראת קרית שמונה: "נקווה שהרצף ללא ההפסדים יימשך"

במכבי נתניה מקווים להמשיך ביכולת המצוינת בה מצויה הקבוצה, ולקחת בשבת שלוש נקודות מעירוני קרית שמונה שתתארח בקופסה. השחקנים של ראובן עטר שמציגים לא שבעים מהצלחותיהם עד כה, וינסו לעשות הכל כדי להשיג את הכרטיס לאירופה בין אם דרך הליגה או הגביע. מי שלא יוכל לעזור במשימה בשבת הוא הקשר קובי דג'אני המוצהב. עטר יאלץ למצוא פיתרון להיעדרותו של מי שמוגדר על ידו כעוגן של הקבוצה, כאשר נראה כי חן עזרא או מאור עשור יעשו זאת.

המגן עמרי בן הרוש התייחס למשחק הקרוב נגד קרית שמונה ואמר: "נעשה את מה שאנחנו יודעים הכי טוב. נקווה מאוד שהרצף הזה ללא הפסדים יימשך. זה הישג חסר תקדים ולא חשבנו לרגע שאנחנו נגיע למצב כזה. הגענו לרצף הזה כי כולם נהנים מהעבודה ונותנים הכל אחד בשביל השני במגרש, והתוצאות באות".

אין ספק כי ההצלחה של נתניה העונה מגיעה העונה בין היתר בזכות העובדה שבן הרוש וחבריו לא מפסיקים לרוץ ומציגים משחק קבוצתי. אך המגן מציין עוד כמה סיבות להישגיהם העונה. "אנחנו כבר סוג של משפחה, כל היום אחד עם השני. יש בין השחקנים אהבת אחים וכולם יודעים על כולם את הכל. יכול להיות שזה הסוד".

בן הרוש התייחס אף להתקדמות האישית שלו, שבאה לידי ביטוי גם בקבוצה וגם בנבחרת הצעירה. "אני מרגיש מצוין. אנחנו קבוצה ואין פה בודדים. ההצלחה היא קבוצתית - לא רק שלי ולא של אף אחד. אנחנו ביחד ועושים עונה חלומית".

אתמול (רביעי) הוגרלה הקבוצה למפגש חוזר עם מכבי חיפה במסגרת חצי גמר גביע המדינה, ולאור העובדה שנתניה לקחה שלוש נקודות ממכבי חיפה בשבוע החולף, בן הרוש שומר על אופטימיות גם לקראת הגביע. "אנחנו מרגישים טוב עם ההגרלה", אמר. "במשחק האחרון נגדם הלך לנו לא רע. אנחנו מתרגשים ונהנים מהמעמד, נבוא לתת הכל במשחק. זה ידוע שחיפה תבוא להחזיר על מה שעשינו להם בליגה, אבל זה לא משנה לנו. אנחנו עובדים קשה, מסתכלים רק על עצמנו ולא מתכוונים לעצור".

על המטרות לקראת סיום העונה בליגה הוסיף: "אנחנו תמיד מסתכלים מקום אחד למעלה. ככה זה היה מתחילת העונה וכך זה יימשך". פיראס מוגרבי שממשיך לסבול מכאבים בברך לאחר שסובב אותה לפני כשבוע צפוי לעבור בדיקת MRI שתברר את חומרת הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully