וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "המשחק הערב זה כמו עונה חדשה מבחינתנו"

28.4.2011 / 12:45

הפורוורד של הפועל ירושלים מקווה לפתוח ברגל ימין את משחקי הפלייאוף מול מכבי אשדוד: "צריך לעשות מאמץ גם עבור קטש"

מכבי תל אביב והפועל גלבוע/גליל עליון עלו כבר ליתרון של 0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, כשהערב (חמישי) הפועל ירושלים תנסה לחקות אותן ופותחת נגד מכבי אשדוד בתקווה להמשיך במסע ההתאוששות (19:50, ספורט 5). "זה הולך להיות משחק קשה, כבר היה לנו משחק קשה מולם במפגש האחרון בינינו", מספר בריאן רנדל לוואלה! ספורט.

"עבורנו זה כמו להתחיל מההתחלה", מוסיף רנדל, שקלע העונה 12.6 נקודות בממוצע למשחק. "זו כמעט כמו עונה חדשה עבורנו בשלב הזה. השחקנים שלנו מראים יותר רעב ואינטנסיביות ולכן יהיה מאבק. כמובן שכולם רוצים להגיע לפיינל פור וצריך לבוא ופשוט להילחם, כי בשלב הזה כל הקבוצות מכירות כבר היטב אחת את השנייה".

לפני מספר שבועות פורסם ברוסיה כי קאאזן מעוניינת ברנדל, לו יש סעיף אופציית יציאה מהחוזה, כך שאם יקבל הצעה גבוהה הוא יוכל להשתחרר בקלות. "לא שמעתי על ההצעה של קזאן, אולי הם מעוניינים ואולי לא, אבל עכשיו אני רוצה להתרכז לעזור לקבוצה. כשהעונה תסתיים, נטפל בזה ונראה מה יהיה".

קטש: "לא כל הדברים תלויים בנו בהרבה מקרים"

רנדל גם התייחס לשינוי בקבוצה מאז הניצחון האחרון על ברק נתניה, ואמר: "במשחק האחרון מול נתניה היו מספר רבעים שהיינו ביחד ושיחקנו ביחד וזה מעודד אותי. שיחקנו טוב בהגנה והיו כמה קליעות מרשימות של החבר'ה. זה הושג בזכות זה ששיחקנו ביחד וכך נצטרך לשחק מעתה. המשחק בשבוע שעבר מול נתניה יכול לשנות עבורנו דברים לטובה. נוכל לפתוח דף חלק בפלייאוף.

"אמרתי בעבר שאסור שהחשכה תשתלט על הקבוצה שלנו, דיברנו על כך לא מעט והתאמצנו. זה יותר קשה העונה", מוסיף רנדל. "במשחק מול נתניה היה נראה שהשחקנים מההתחלה נהנו על המגרש וזה המפתח. המפתח הוא לא כמה קליעות אתה קולע אלא כמה אתה נשאר ביחד כקבוצה". על קיצור הרוטציה של קטש, הוא הוסיף: "בכל יום הרוטציה תהיה שונה וכל פעם שחקן אחר יתבלט. קטש הוא המאמן שלנו ואנחנו בוטחים בו. לא משנה מה הוא רוצה לעשות, צריך לעשות מאמץ גם עבורו".

עודד קטש התראיין היום בגלי צה"ל ואמר: "אני לא יכול להגיד שהעונה הזו היא אכזבה מבחינתנו. תמיד בוחנים את הדברים בהתחשב לנסיבות. למדתי המון והיום אני מכיר את הפועל ירושלים הרבה יותר טוב ולעומק. לא כל הדברים תלויים בנו בהרבה מקרים, ועדיין הצלחנו להישאר תחרותיים ולשמור על הסגל. לא נכנסנו לפאניקות והחלפנו את כל הקבוצה. הייתה לנו תקופה מאוד קשה מבחינת הפציעות, וזה משפיע, אבל אם נעשה פלייאוף טוב ונמשיך בפיינל פור, אז דברים יסתדרו".

על המאצ' אפ מול אשדוד, אמר קטש: "אנחנו לא מזלזלים באשדוד, אני מאוד מעריך את מה שהם עשו. הם עברו עונה מצוינת, זו קבוצה רעבה ומוכשרת, אבל אנחנו חושבים באופן חיובי לגבי הסדרה הזו. הוכחנו השנה שהרבה דברים תלויים בנו לטוב ולרע". קטש גם נשאל את דעתו לגבי נושא שיטת הפיינל פור, ואמר: "אני כספורטאי חושב שהטובים והרעים צריכים לזכות באליפות ולכן סדרות פלייאוף זה יותר מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully