וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר סיני עשוי לעמוד על הקווים נגד בית"ר ירושלים

28.4.2011 / 11:05

המחלקה המשפטית בהתאחדות אישרה את בקשת הפועל פ"ת לקיצור ההרחקה. גורם בקבוצה: "הוא יחזור לשבת על הספסל"

חבר הנהלת הפועל פתח תקוה תומר סיני מתכוון לחזור לספסל במשחק מול בית"ר ירושלים, למרות שהוא מורחק עד יום ראשון (ה-1 במאי) בגין אירועי הדרבי. הסיבה לכך: המחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל אישרה את בקשתו של המנכ"ל אפי צפריר לקצר את עונשו ב-24 שעות. סיני עצמו שוהה בחופשה פרטית, אבל יחזור עד המשחק. יש לציין כי התקנות אוסרות על סיני לקום מהספסל ולהעביר הוראות בשל העובדה שהוא לא מחזיק בתעודת "פרו", אך הוא יוכל להעביר הוראות לשאקי.

"תומר סיני ימשיך לשבת על הספסל, בדיוק כפי שעשה במשחק הגביע מול מכבי תל אביב ובהמשך הדרך, עד שהורחק על ידי בית הדין", הסביר גורם בקבוצה. "על כל פנים, איציק שאקי ינהל את המשחק מול בית"ר". מאוחר יותר צפריר יצא בהודעה רשמית: "בית הדין קיבל את בקשתנו ואפשר לסיני, אם יחליט, שיוכל לעמוד על הקווים יחד עם איציק שאקי ושמעון מועלם".

פתח תקוה תערוך הערב אימון נוסף לקראת המשחק. שחקן בקבוצה אמר: "אם ננצח את בית"ר ירושלים, ניחלץ ממאבקי התחתית. בכושר הנוכחי שלה, גם תיקו יכול להספיק". כפי שפורסם ביום ראשון, סיני מתכוון למלא את הגדרת התפקיד בחוזה שלו. על פי סעיף 3 בחוזה המופקד בבקרת התקציבים עולה כי "תומר סיני הוא המנהל המקצועי, היועץ המקצועי והסמכות הבלעדית במועדון. סיני יקבע את מדיניות בחירת המאמנים ותפקודם במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully