וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק מק'קורט: "לא יקחו ממני את הדודג'רס"

28.4.2011 / 10:04

בעלי לוס אנג'לס תוקף את באד זליג: "פעולה אנטי-אמריקאית". הומראן מנצח לאית'ייר, קולון השבית את הווייט סוקס

פרנק מקורט בעלי לוס אנג'לס דודג'רס. Mary Alfatter, AP
סאגה שרק מתחילה להסתבך. מק'קורט/AP, Mary Alfatter

שבוע לאחר ההחלטה של הקומישינר באד זליג להעביר את לוס אנג'לס דודג'רס לניהולה של הליגה, מדבר הבעלים פרנק מק'קורט על הסיטואציה. כזכור, הניהול המקצועי של הקבוצה נלקח מידיו של מק'קורט בעקבות פרשיית הגירושין עם רעייתו לשעבר ג'יימי, במהלכה לא ניתן היה להחליט מי ייקח את השליטה על הקבוצה. "זו פעולה אנטי-אמריקאית", אמר מק'קורט, "אף אחד לא נתן לי את הדודג'רס ואף אחד לא ייקח אותם ממני".

בינתיים, על המגרש אנדרה אית'ייר ממשיך ברצף המשחקים עם החבטה, 24 במספר. הפעם הרצף הזה כלל גם הומראן מנצח מול פלורידה באינינג העשירי, 4:5 לדודג'רס. המטס המתאוששים שמו ארבע ריצות באינינג התשיעי והפכו פיגור לניצחון 3:6 על וושינגטון. סינסינטי גברה בעשרה אינינגים על מילווקי 6:7.

מה עובר על רוי אוסוולט? המגיש של פילדלפיה עזב את הקבוצה "מסיבות אישיות" ולא ברור מתי ישוב. בינתיים, הפיליז ניצלו עוד הופעה כוחנית של קול המלס, שעם שבעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים ניצח את אריזונה 4:8 בפיניקס את אריזונה. כריס יאנג מהדיאמונדבקס רשם צמד הומרים במשחק הזה. אטלנטה גברה על סן דייגו 0:7, סנט לואיס ניצחה את יוסטון 5:6, פיטסבורג עברה את סן פרנסיסקו 0:2 והמשחק בין שיקגו קאבס לקולורדו נדחה.

ב-AL, ברתולו קולון ממשיך לעשות שירות טוב לניו יורק יאנקיז. המגיש של הפסים רשם הופעת פנינה של שמונה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים וניצח את שיקגו וייט סוקס 1:3. בוסטון כבר חזרה מפיגור 4:0 מול בולטימור באינינג השמיני, אבל סינגל של ולאדימיר גררו העלה את האוריולס ליתרון 4:5 בתחתית האינינג, אותו לא שמטו עד לסיום.

טקסס התאוששה מהמפלות הביתיות האחרונות וניצחה את טורונטו 6:7. סיאטל קפצה מוקדם על דטרויט וניצחה אותה 1:10, שבעה אינינגים ושלושה סטרייקאאוטים לאריק בדארד. טמפה ביי ניצחה במינסוטה 2:8 ועלתה למאזן חיובי של 11:12 לאחר פתיחה של 6:0. אוקלנד גברה בחוץ 1:2 על לוס אנג'לס איינג'לס וקליבלנד עברה את קנזס סיטי 2:7, כשג'וש טומלין רושם את ניצחונו הרביעי העונה.

ברתולו קולון שחקן ניו יורק יאנקיז. Bill Costroun, AP
בהחלט עושה שירות טוב ליאנקיז. קולון/AP, Bill Costroun

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully