וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומיאו: "מכבי תל אביב חייבת לשחק בליגה הישראלית"

27.4.2011 / 21:01

מזכ”ל היורוליג, ג’ורדי ברתומיאו, מבהיר לוואלה! ספורט שמעבר לאדריאטית ייתקל בקשיים: ”ראשי מכבי מודעים לבעייתיות”

לפני כשבוע ביקרו בסלובניה דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, ואלי דריקס, מנכ"ל הקבוצה, כאורחי הליגה האדריאטית בכדי לבדוק את האפשרות להצטרף אליה כבר בעונה הבאה וזאת על חשבון הליגה הישראלית. לפחות כך טענו חלק מאנשי המועדון. המועדון הצהוב מקיים בתקופה האחרונה דיונים פנימיים אינטנסיביים בהתייעצות עם המאמן דיוויד בלאט ובמקביל עם ראשי הליגה האדריאטית לגבי המעבר, ולוואלה! ספורט נודע כי ראשי מכבי תל אביב צפויים להעניק תשובה סופית בנושא כבר לאחר הפיינל פור שיתקיים בברצלונה בשבוע הבא.

אלא שהערב (רביעי) מתברר שלא כך פני הדברים ועל פי התקנון של היורוליג, קבוצה חייבת לשחק בליגה המקומית שלה על מנת לשחק ביורוליג. בראיון עם וואלה! ספורט מאשר מזכ"ל הליגה, ג'ורדי ברתומיאו את הדברים. "שמעתי על עניין הליגה האדריאטית ומכבי תל אביב, אולם לפי תקנון היורוליג קבוצה שמשתתפת במפעל צריכה להשתתף בליגה המקומית כדי להשתתף ביורוליג", אומר ברתומיאו.

לשאלה אם יש מקום לדיון או לשינוי לקראת העונה הבאה, במקרה שראשי מכבי ידברו איתו, הבהיר ברתומיאו חד משמעית: "אפשר לדבר איתי, אבל אני לא אוכל לעזור בנושא הזה. נכון לעכשיו, אלה הם חוקי התקנון, לפחות לעונה הקרובה. אם מכבי תל אביב רוצה לשחק ביורוליג, היא צריכה לשחק בליגה המקומית. אין בעיה שמכבי תשחק גם בליגה האדריאטית, גם בליגה הישראלית וביורוליג. דיברתי עם ראשי מכבי והם מודעים לבעייתיות של הנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully