וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: היגינס הדיח את אוסליבן באליפות העולם

27.4.2011 / 23:00

קרב הענקים הסתיים בניצחון 10:13 לסקוטי המדורג 1 בעולם שיתמודד בחצי הגמר נגד מארק וויליאמס. טראמפ נגד ז'ונווי

קרב ענקי הסנוקר בין ג'ון היגינס לרוני אוסליבן ברבע גמר אליפות העולם בסנוקר בשפילד הסתיים הערב (רביעי) בניצחונו של היגינס 10:13. אוסליבן, שהיה רחוק מלשכנע השנה בסבב המקצועני, עוד הוביל 5:8 במשחקונים בצהריים בסדרה של הטוב מ-25 משחקונים, אלא שהיגינס הצליח להשוות ל-8:8 ולאחר מכן עבר להוביל 9:12. אוסליבן עוד הצליח לנצח במשחקון הבא, אבל "פוקס" של היגינס עם כדור אדום שנכנס תוך כדי מכת הגנה איפשר לו לדהור עם ברייק של 79 נקודות בדרך לניצחון גדול ולמקום בחצי הגמר.

היגינס יתמודד בשלב הבא נגד אלוף עולם אחר לשעבר בדמותו של המדורג 2 בעולם, מארק וויליאמס הוולשי. וויליאמס לא נתקל בקשיים מיוחדים ברבע הגמר נגד מארק אלן הצפון אירי, שהרבה לעשות שגיאות ואיפשר לוויליאמס לגבור עליו 5:13. .

ג'אד טראמפ בן ה-21, השחקן המפתיע ביותר בסבב השנה, סיפק עוד הצגה נהדרת בשלב רבע הגמר נגד אלוף העולם לשעבר גראהם דוט וניצח בסופו של דבר 5:13. טראמפ, שהוא השחקן הצעיר ביותר בתחרות, כבר הוביל 5:11 לפני סשן המשחקונים האחרון בהתמודדות הזאת. דוט דווקא פתח טוב במטרה לנסות ולצמק את הפיגור, אבל טראמפ ניצל טעות שלו כדי לחזור מפיגור של 47-4 בנקודות ולרשום ברייק של 67. במשחקון הבא הוא השיג ברייק של 78 נקודות אחרי עוד כמה מהלכים אמיצים שכל כך מאפיינים אותו וניצח בהתמודדות כולה. טראמפ יתמודד בחצי הגמר נגד דינג ז'ונווי הסיני, שגבר על מארק סלבי 10:13. במצב של 10:12 לסיני, סלבי היה בעמדה מצויינת לצמק כשנותרו לו שלושה כדורים צבעוניים על השולחן, אלא שאחרי הטבעת הכדור הכחול הוא לא הצליח לצאת טוב לורוד, ופספס. ז'ונווי קפץ על ההזדמנות כדי להטביע כדור לא קל, מה שהוביל אותו לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully