וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצ'באן: "חייבים להיות מרוכזים מהדקה הראשונה"

27.4.2011 / 10:33

שחקן מכבי תל אביב התייחס לפתיחה הלא טובה של הקבוצה נגד נתניה. אידסון: "זה משהו שאנחנו צריכים לבדוק ולטפל בו"

מכבי תל אביב גמגמה אתמול (רביעי) במשך מספר דקות במחצית הראשונה במשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף נגד ברק נתניה. סגנית האלופה ניצחה בסופו של דבר 72:94, אבל שם יודעים שיכולת כזו עשויה שלא להספיק נגד ריאל מדריד בפיינל פור של היורוליג.

"אולי אנחנו חושבים יותר מדי על המשחק מול ריאל ", הודה מילאן מצ'באן, " אם נשחק ככה בפיינל פור לא תהיה לנו הזדמנות נוספת ולכן חייבים להישאר מרוכזים. גם מול אשקלון היה לנו קשה. אנחנו חייבים להישאר בפוקוס בכל משחק, מהדקה הראשונה ועד האחרונה. לאחרונה לא עשינו זאת. צריך להישאר חיוביים ולשחק בצורה הכי טובה עבורנו".

מצ'באן סבור שהבעיה נעוצה בהגנה: "אני ממש לא מופתע שהיה לנו קשה מול נתניה. אני חושב שלא הצגנו לאחרונה הגנה חזקה כמו שאנחנו יודעים לעשות. כשאנחנו משחקים הגנה כמו שצריך אנחנו משחקים נהדר לכן אנחנו צריכים להישאר בפוקוס ופשוט לשחק טוב יותר".

צ'אק אידסון הוסיף על המשחק נגד נתניה: "היו לנו דקות שהיה קשה לנו להתמודד מולם כי אני חושב שנתניה שיחקו חזק ומאוד אגרסיבי. פשוט לקח לנו זמן להתעמת ולהתעשת מול האגרסיביות שלהם, וכשעשינו זאת הצלחנו לנצח. גם מול אשקלון היו לנו הרבה דקות שהיה לנו לא קל. זה משהו שאנחנו צריכים לבדוק ולטפל בזה כי זה לא דבר או הרגל טוב לעשות".

מכבי תל אביב מחזרת אחרי אידסון זו תקופה ארוכה, אולם לשחקן יש לא מעט הצעות בספרד ורוסיה. האמריקאי התייחס לעתידו ואמר לוואלה! ספורט: "זו לא רק החלטה שלי. זו החלטה של המשפחה שלי לגבי העתיד. לא דיברתי עם הסוכן שלי, אשתי היא זו שעושה זאת. נראה מה יהיה".

בתוך כך, הנהלת מכבי החליטה שלא להעלות בעונה הבאה את מחירי המנויים. במכתב שהוציא שמעון מזרחי אל האוהדים נכתב כי "לאחר התייעצות ושיקול דעת החלטנו בהנהלת מועדון של להעלות את מחירי ה"מנוי המשולב", לעונת 2011-2012 ולהשאיר את המחירים בעינם, בהתחשב בכם אוהדים יקרים, וכהוקרה על האמון הרב שהנכם מקנים לנו, וכל זאת מבלי לפגוע בכוונתנו להעמיד גם לקראת העונה הבאה קבוצה ראויה ואטרקטיבית", הוסיף מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully