וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עוד צעד קטן לדימאג'יו

27.4.2011 / 11:16

אנדרה אית'ייר מהדודג'רס הפך לשחקן הראשון שחובט ב-23 משחקים רצופים באפריל. בריטון ובולטימור עצרו את בוסטון

אנדרה אית'ייר שחקן לוס אנג'לס דודג'רס. Wilfredo Lee, AP
הדודג'רס מג'עג'עים, הוא דווקא עולה בקלות לבסיס. אית'ייר/AP, Wilfredo Lee

זה לא גדול ההישגים בתולדות המשחק, אבל עדיין, קצת קשה לפתוח עונה ולעלות לבסיס עם חבטה בכל משחק נתון. אנדרה אית'ייר מלוס אנג'לס דודג'רס עושה את זה. הדודג'רס הפסידו, אמנם, 4:2 לפלורידה, אבל אית'ייר רשם חבטה נוספת, משחק 23 ברציפות שבו הוא מגיע לבסיס באמצעות סיבוב המחבט. אית'ייר הפך בכך לשחקן עם רצף המשחקים עם חבטה הארוך ביותר באפריל אי פעם, אם כי, כמובן, הוא עדיין רחוק 33 חבטות מהשיא של ג'ו דימאג'יו.

פילדלפיה ממשיכה לעבור זמנים קשים באריזונה, ולאחר ההפסד של קליף לי ביום שני, סבל הלילה גם רוי אוסוולט, שצלח רק שלושה אינינגים בהפסד 7:5. המטס ממשיכים לעשות קולות של התאוששות, הפעם עם ניצחון 4:6 בוושינגטון. מילווקי ניצחה את סינסינטי 2:3, סן פרנסיסקו גברה על פיטסבורג באותה תוצאה לאחר עשרה אינינגים.

אטלנטה ניצחה את סן דייגו 2:8 עם תשעה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים של ג'אייר ג'רג'נס, צמד הומרים של דייויד רוס ועוד אחד של צ'יפר ג'ונס הבלתי מתכלה. ארון הראנג נחל במשחק הזה הפסד ראשון העונה. יוסטון עברה את סנט לואיס 5:6, קולורדו ניצחה בשיקגו את הקאבס הרעועים 3:4.

ב-AL, זק בריטון ממשיך להיות האס של בולטימור. המגיש הרוקי עבר שישה אינינגים סולידיים בדרך לניצחון 1:4 על בוסטון, שקטע חמישה ניצחונות רצופים של הרד סוקס. גם היאנקיז מניו יורק מתקשים, כששיקגו וייט סוקס לקחה מהם עוד משחק בברונקס, 2:3. שמונה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים לגאווין פלויד במשחק הזה.

קליבלנד הלמה בקנזס סיטי 4:9 בסיוע שני הומרים של גק הנאהאן ושישה אינינגים ושני שליש מצוינים של ג'סטין מאסטרסון, שעם שבעה סטרייקאאוטים נראה שמתחיל בפריצה המיוחלת. האיינג'לס מלוס אנג'לס גברו על אוקלנד 3:8, סיאטל ניצחה בדטרויט 3:7 וטקסס שוב ירדה מנוצחת בבית על ידי טורונטו, 10:3, כשאדם לינד יורה לשני הומרים ומכניס הביתה חמישה רצים. המשחק בין מינסוטה לטמפה ביי נדחה.

זאק בריטון שחקן בולטימור אוריולס. Gail Burton, AP
בוסטון מי? זק בריטון משבית את הרד סוקס/AP, Gail Burton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully