וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NFL: יבוא ולא ייכנס

27.4.2011 / 9:36

שחקני הליגה הורשו להגיע למתחם הקבוצות אך לא להתאמן. רקס ריאן מוציא ספר חדש: "כולם שונאים את בריידי"

כל מי שחשב שפסיקת בית המשפט המחוזי תחזיר את ה-NFL למסלול התבדה אתמול (שלישי). השופטת סוזן ריצ'רד נלסון הורתה, אמנם, לקבוצות הליגה לפתוח את שעריהן לשחקנים וכך אכן עשו - אבל לא הרבה יותר מזה. שחקני הליגה שהגיעו למתקנים הורשו להיכנס, אך לא להתאמן וההתקדמות התיאורטית שהושגה נשארה על הנייר.

בליגה טענו כי המצב זמני וכי "צריך עוד מספר ימים כדי לפתור את הבעיה", אולם די ברור כי מושכים שם זמן על מנת להתכונן לערעור נגד הפסיקה. כזכור, השופטת נלסון הורתה לבעלים להשיב לפעילות את השחקנים ופסקה נגדם בעניין חלוקת נתח הרווחים בן תשעה מיליארד הדולרים.

בינתיים, יו"ר ארגון השחקנים דמוריס סמית' אמר כי הליגה עוברת על החוק בכך שהשחקנים לא מורשים להתאמן. "זה כאוס והם פוגעים באוהדים", אמר, "אני לא בטוח שבטווח הארוך זה יום טוב ל-NFL".

צ'אד אוצ'וסינקו לא ממש הצליח בניסיון הקצר שלו להתקבל ל-MLS, ועכשיו, כשהוא שוב מתעסק בענייני פוטבול, רמז שהוא בדרך החוצה מסינסינטי, לפחות מבחינתו. "הגיע הזמן", צייץ בטוויטר, "עשיתי כל מה שאני יכול". אוצ'וסינקו בן ה-33 מצטרף בדרישה לקרסון פאלמר, שמוקדם יותר באביב הנוכחי הציב לראשי הבנגאלס אולטימטום לפיו יצטרכו לשחררו או שיפרוש.

רקס ריאן שוב פותח את הפה או יותר נכון מרסס את המקלדת, כשבמרכז העניינים נמצאים ורנון גולסטון וטום בריידי. ריאן מוציא ספר חדש, בו הוא כותב על השנתיים הראשונות שלו בג'טס. על גולסטון, הקיצוני הגנתי שלא ממש הצליח, בלשון המעטה, עד כה בקבוצה כתב ריאן: "מעולם לא אהבתי אותו כשיצא מהקולג'. הוא נראה לי סתם זיוף". לבריידי הוא דווקא החמיא, בדרכו שלו: "אני לא באמת מכיר אותו, אבל מי לא שונא אותו? תראו את החיים שלו, או יותר נכון את אשתו. אמריקה שונאת אנשים כמוהו והוא צריך להיות גאה בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully