וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אוטאוטס המליץ למכבי חיפה להחתים קשר ליטאי

27.4.2011 / 8:48

מרטינס דפקוס (18), השייך לאקדמייה הבכירה בליטא ונבחן בלאציו, מועמד. בחיפה מקווים שבית הדין יימנע מפסיקה מחמירה

הקשר הליטאי מרטינס דפקוס (18) נמצא במעקב של מכבי חיפה ומועמד במסגרת ההכנות לעונה הבאה. לאחרונה התקבלו המלצות חמות לגביו משחקן העבר ריימונדס ז'אוטאוטס, שמאמן כיום את נבחרת ליטא. דפקוס לא משחק בקבוצה, אלא באקדמיית הכדורגל הבכירה של ליטא, מעין מחנה סגור שמיועד להכשיר את שחקני העתיד של הנבחרת הבוגרת וכולל בתוכו את הכישרונות הכי גדולים של הכדורגל המקומי. בעונה שעברה, אגב, זומן השחקן למבחנים בלסטר ולאציו.

"אם מכבי חיפה תרצה אותו, ייתכן שיגיע למבחנים", הבהיר אתמול מקורב לעסקה. ז'אוטאוטאס נמצא בקשר הדוק עם הנשיא יעקב שחר והנהלת הקבוצה ובעבר ניסה לשדך לחיפה את החלוץ הברזילאי של ריגה, נתן ג'וניור, אך האחרון לא הרשים במבחנים ושוחרר.

כזכור, לאחרונה נחת בחיפה החלוץ הגנאי אדם אקרופי שלא הרשים ושוחרר. בהמשך היה אמור לנחות גם החלוץ הגנאי ננה פוקו, אך הגעתו מתעכבת בינתיים בגלל סיבות שונות ולמרות זאת, בגלל הרקורד שלו, ייתכן שיגיע בהמשך.

מחכים לבית הדין

כפי שפורסם אתמול, מכבי חיפה תעמוד היום (רביעי) לדין באשמת התפרעות אוהדים ואם תימצא אשמה ייתכן שיופעל נגדה עונש אירוח משחק ללא קהל או תשלום קנס גבוה.

כזכור, אמש הדגישו בהתאחדות לכדורגל כי נגד חיפה עומד עונש על תנאי עד יולי 2011 (בעקבות התפרעות אוהדים בדרבי בנובמבר 2010), לפיו אם תואשם פעם נוספת בעבירה של התפרעות אוהדים, יופעל נגדה עונש של איסור עריכת משחקים בפני קהל.

בעקבות הגרלת הגביע, אמרו שחקנים במכבי חיפה: "כל משחק מול מכבי נתניה בשנים האחרונות הוא משוכה קשה, אבל אנחנו עדיין פייבוריטים. כל עוד קיים סיכוי, לא נוותר על אף תואר".

השחקנים יתמכו בדוידוביץ'

בנושא אחר: נציגים של מועדון הכדורגל קרדיף נמצאים בקשר הדוק עם פיטר מסיללה והודיעו כי יגיעו לצפות בו בהתאם להתפתחויות בצ'פמיונסשיפ. קרדיף ממוקמת כרגע שלישית בטבלה ומקווה להבטיח את העלייה לפרמיירליג בשלושת המחזורים שנותרו עד סיום העונה.

סוכנו של ג'ון קולמה יצר קשר עם אנשי בית"ר ירושלים בנוגע לעונה הבאה, אבל העובדה שהשחקן נמצא שנה חמישית בישראל ועלות השכר שלו (בעקבות שינויי מס) גדלה באופן משמעותי, יוצרת בעיה. למרות הירידה במעמדו בשבועות האחרונים, הקשר נמצא בתמונת ההרכב לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ובכל מקרה ייכלל בסגל למשחק.

דבריו של הנשיא יעקב שחר אתמול בחדר ההלבשה ("מצפה שנשחק בשבת כמו בדרבי”, "אם שחקן עושה טעות, תעזרו לו"), חלחלו היטב לשחקנים. "לכולם ברור למה הוא התכוון. מכבי חיפה זה מועדון שתמיד ידע להוציא שחקנים אחרי משבר. ניר הוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully