וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "הקבוצה הזאת יודעת לתפוס את עצמה"

26.4.2011 / 21:54

מאמן מכבי תל אביב החמיא לשחקניו על הקאמבק מול נתניה: "יש לנו בגרות". אלפסי: "באולם שלנו ניתן יותר פייט"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

למרות שנקלעה לפיגור דו ספרתי במחצית הראשונה, מכבי תל אביב לא התקשתה לנצח הערב (שלישי) 72:94 את ברק נתניה במשחק הראשון ביניהן ברבע גמר הפלייאוף ולעלות ל-0:1. המשחק השני יתקיים ביום שבת בנתניה.

"לא התחלנו טוב. יכול להיות שזה איזשהו קטע פיזי, יכול להיות שהאימון אתמול היה יותר מדי קשה וזו אשמתי", אמר דיוויד בלאט בסיום, "עד שהשתחררנו והתעוררנו היינו בפיגור. אבל אני חושב שלמרות שהקבוצה הזו משחקת עונה ראשונה ביחד, יש בה בגרות, היא יודעת לתפוס את עצמה, לזהות את המצב, לצאת ממנו ולנצח משחקים".

ריצ'רד הנדריקס שקלע 14 נקודות, הוסיף: "שיחקנו חזק במחצית השנייה ושיפרנו בה את ההגנה. אנחנו צריכים את תחושת הדחיפות גם בתחילת המשחק ואז יהיה בסדר. אנחנו מרוכזים כרגע בפיינל פור הישראלי ורוצים לנצח גם בשני המשחקים הבאים".

מאמן נתניה, אריק אלפסי: "בחצי הראשון שיחקנו טוב והיינו במשחק. בחצי השני עברנו למשחק יותר מדי סוליסטי והיו לנו יותר מדי זריקות מבחוץ. אני מאמין שבאולם שלנו ניתן יותר פייט ושנשחק יותר חכם ואגרסיבי. נבוא ליום שבת עם כוחות מחודשים".

כריס ווטסון הוסיף: "מכבי בבית זו קבוצה שקשה מאוד לנצח, הם עשו ערב מדהים והקשו עלינו להכנס למשחק ולהציג משחק טוב. אני בטוח שאנחנו יכולים לנצח אותם במשחקים הבאים, אנחנו לוקחים מהמשחק הזה דברים טובים וננסה ליישם מה שצריך כבר לקראת משחק מספר 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully