וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר: "חכמון חוזר למקומו הטבעי: שופט רביעי"

26.4.2011 / 16:59

הקבוצה שבה להתאמן לקראת הפועל פ"ת. ריקן: "המטרה - ניצחון רביעי ברציפות". ברוכיאן ייפגש עם אוהדי לה פמיליה

אחרי חופשת חג הפסח והניצחון על הפועל רמת גן בסוף השבוע, היום שבה בית"ר ירושלים לאימונים לקראת משחק הליגה ביום שבת בשעה 17:20 באצטדיון טדי מול הפועל פתח תקוה. בחדר ההלבשה של הקבוצה דיברו השחקנים על העובדה שהשופט אלי חכמון, שהיה אחראי לפנדל המפוקפק נגד הפועל תל אביב ברבע גמר הגביע, יחזור בשבת לדשא כשופט רביעי ואמרו: "חכמון חוזר למקום הטבעי שלו-שופט רביעי. הוא מספיק דפק אותנו ועוד קבוצות כשופט ראשי אז הגיע הזמן שיירד קצת אחורה".

בקבוצה רואים חשיבות גדולה במשחק מול הקבוצה הנמצאת במקום ה-13 כאשר ניצחון יבטיח סופית את הישארותה של הקבוצה בליגה ואיפשר לקבוצה להתכונן באופן שקט לעונה הבאה כולל דקות משחק לשחקנים אותם רוני לוי רוצה להתחיל ולהריץ לקראת העונה הבאה. אבי ריקן התייחס למשחק ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אנחנו רוצים לנצח את המשחק מול הפועל פתח תקווה ולהבטיח את ההישארות בליגה. אנחנו נמצאים בתקופה טובה מבחינה מקצועית והמטרה שלנו היא לנצח בפעם הרביעית ברציפות ולשמור על המומנטום החיובי". מחיר הכרטיסים למשחק מול הפועל פתח תקווה ישארו על מחיר אחיד של 30 ¤ במטרה לנסות להחזיר את האוהדים לטדי למשחקי הסיום ולקראת העונה הבאה.

קפטן הקבוצה אבירם ברוכיאן שנפצע במהלך המשחק מול הפועל רמת גן, לא קיים הבוקר אימון ביחד עם יתר חבריו והוא בספק למשחק ביום שבת. הקשר שסובל ממתיחה בשריר הבטן יזכה למנוחה במהלך הימים הקרובים וזאת על מנת להחלים מהפציעה. בלי קשר, ברוכיאן צפוי להיפגש השבוע עם אוהדים של לה פמיליה במטרה לפתוח דף חדש בינו לבין הקהל.

הבלם תומר בן יוסף ערך אימון חלקי וגם הוא נמצא בספק למשחק מול הפועל פתח תקווה. בן יוסף סוחב פציעה מזה כחודש בצלעות ורק לקראת יום חמישי יתברר האם הוא כשיר לקחת חלק מול הפועל פתח תקווה. המגן אלי דסה נעדר מהאימון וזאת עקב שהות עם הנבחרת האולימפית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully