וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ציון ויצמן ואלי כהן בנתק מוחלט

הדס גרינברג

26.4.2011 / 15:09

הבעלים והיו"ר לא שוחחו כבר שבועיים וחצי וגם השחקנים הבחינו במתיחות ביניהם. בן בנימין ורועי דיין ישובו להרכב מול ב"ש

יו"ר הפועל עכו ציון ויצמן ומאמן הקבוצה אלי כהן נמצאים בנתק מוחלט. לוואלה! ספורט נודע כי ויצמן לא שוחח עם המאמן בשבועיים וחצי האחרונים כאשר גם שחקנים בקבוצה וגם אנשי המנהלה מדווחים על התעלמות מצידו של ויצמן. גורם בקבוצה אמר היום: "כבר מעל שבועיים שציון לא התקשר, לא פנה ולא מדבר עם אלי. גם אחרי משחקים, אם עד לא מזמן השניים ניהלו שיחות כעת גם זה לא קורה." גורם נוסף הוסיף ואמר: "ציון ידוע כאיש של אגו וכל עוד אלי לא פונה אליו ומעדכן אותו אם הוא רוצה להמשיך בעונה הבאה הוא לא יזום איתו כלום. זו ללא ספק התנהגות ילדותית אבל זה ציון".

המצב בין היו"ר למאמן לא נעלם מעניהם של השחקנים שטוענים שלא קשה להבחין בהיעלמות של ויצמן. "סיימנו בפלייאוף האמצעי שזה לא בדיוק מה שציון חלם עליו בקיץ ולא שומעים ממנו כבר. רואים שהוא לא נמצא בסביבה וגם אחרי המשחק בשבת לא היה קשה להבחין שהוא לא הגיע אפילו לומר חצי מילה לנו או לאלי למרות ההפסד. הוא צריך להגיד תודה לאלי על מה שהוא עשה העונה בקבוצה".

יש לציין כי למרות שויצמן טען כי לאלי כהן עדיפות על פני מאמנים אחרים לעונה הבאה עדיין לא נעשתה שום פניה או רמיזה למאמן. מקורבים למאמן מספרים כי הוא מחזיק במספר הצעות לעונה הבאה, אך הוא מעדיף לסיים את העונה אם הפועל עכו לפני שיתפנה לדון בהן. בתוך כך, בקבוצה נמשכות ההכנות לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע. בן בנימין ורועי דיין שריצו עונש הרחקה צפויים לשוב להרכב. איציק כהן שלא שותף בשבת עקב פציעה בצלעות עדיין נמצא בספק כמו גם גבע ברקאי שסובל ממתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully