וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאלה: "הלוואי ואכבוש שוב בקרית אליעזר"

מהראן לאלה חזר לשחק בהפועל תל אביב אחרי שמונה חודשים וכבר קיבל תיאבון גדול. מאיר לוי שובץ כשופט למשחק העונה

מעבר לניצחון על בני יהודה אתמול (שני), בהפועל תל אביב התרגשו לא פחות מחזרתו של מהראן לאלה, שחזר לדשא אחרי שמונה חודשים אחרי שהחלים מקרע ברצועה בברך. המאמן אלי גוטמן שיבח בסיום את השחקן ואמר: "לאלה הוא קמע בשביל הקבוצה. הוא שחקן עם אישיות כל כך נפלאה וכל ילד שמתחיל לשחק כדורגל צריך להסתכל עליו ועל הדרך שעבר".

החלוץ עצמו התרגש מהמילים החמות שקיבל ואמר היום: "הרגשתי ממש כמו ילד שעלה מהנוער. לראות את הקהל מתרגש איתי כשעליתי לשחק, פשוט אין מילים לתאר זה. הפועל זה בית בשבילי ואני שמח כל כך על הדקות שגוטמן ואבוקסיס נתנו לי אתמול ועל המחווה מהקהל, והכי על הניצחון שנתן לנו דחיפה אדירה להמשך הדרך".

לפני שעלה על המגרש אמר לאלה לאבוקסיס שצריך להמר על התקפה, עוזר המאמן התייעץ שניה עם גוטמן והשניים הימרו על חילוף התקפי מאוד: "לא האמנתי כמה שזה קשה לראות את הקבוצה בלי היכולת לשחק. היו רגעים שעם הפציעה רציתי לחזור ועבדתי כמו מטורף מחוץ למגרש רק בכדי שאוכל לחזור לשחק עוד העונה, אני שמח שהכל מאחורי".

על היכולת של הקבוצה ועל משחק העונה הוסיף לאלה: "ראינו אתמול שכולם נלחמו על המגרש ואני מאמין שנילחם עד סוף השנה בשביל האוהדים ובשביל המועדון בכדי לקחת שוב את האליפות שזו חוויה ענקית. הולך להיות שוב משחק גדול בחיפה כמו בעונה שעברה ואני מאמין שיהיה עוד הרבה יותר קשה לנצח שם אחרי שכבר ניצחנו אותם פעמיים העונה, אבל אני מקווה שנעשה זאת שוב. הלוואי ואכבוש שוב שער ניצחון בקרית אליעזר כמו בעונה שעברה".

מחר ב-20:00 תחל מכירת הכרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב (רק לבעלי מנויים) באתר האינטרנט של "לאן". השחקנים יזכו היום (שלישי) למנוחה ומחר יחלו בהכנות למשחק בשבת. מי שאמור לחזור להרכב הוא המגן דדי בן דיין, שכבר אתמול היה כשיר, אך הוחלט לא לסכנו. בן דיין יחליף את גל שיש, שלהוציא את המשחק מול בני יהודה הציג יכולת טובה מאוד בחודש האחרון. גוטמן גם יצטרך להכריע עד סוף השבוע אם להחזיר את דני בונדר להרכב, או להמשיך עם עמרי קנדה שהציג יכולת לא רעה בניצחון על הזהובים.

מלבד זה, בהפועל תל אביב ימתינו למחר לראות האם בית הדין של התאחדות ירחיק את אביחי ידין, לאחר שזה התגרה באוהדי בית"ר ירושלים בסיום משחק הגביע בשבוע שעבר. אם ידין יורחק, גוטמן יצטרך להחליט מי יתפוס את המקום כקשר השמאלי - סלים טועמה או אלרואי כהן - כשהאחרון בינתיים מאכזב מאוד ביכולתו. ערן זהבי יוסט ככל הנראה לעמדת הקשר האחורי.

* מאיר לוי שובץ לשופט במשחק העונה, לצד עוזרי השופטים דני קרסיקוב, שמעון דביר ואיתן שמואלביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully