וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תעביר הצעה לג'ון קולמה

הדס גרינברג

26.4.2011 / 13:35

במועדון רוצים לצרף לסגל העונה הבאה את קשר מכבי חיפה. חרסיסיץ' צפוי להמשיך. שלומי אביסדריס שב להתאמן

לצד ההכנות של עירוני קרית שמונה למשחק בשבת מול מכבי נתניה, במועדון החלו בהכנות גם לעונה הבאה. לפני כשבוע הבהיר הבעלים איזי שרצקי לוואלה! ספורט כי הוא ומאמן הקבוצה רן בן שמעון כבר החלו בהרכבת רשימת שחקנים ובמחשבות לעונה הבאה, וכעת מתברר כי אחד השמות החמים המועמדים להצטרף למועדון הוא קשר מכבי חיפה, ג'ון קולמה. בן שמעון שם כבר זמן רב עין על הקשר הקולומביאני וכעת, משנודע שהוא צפוי לעזוב את מכבי חיפה, במועדון מתכננים להגיש בפניו הצעה להצטרף לשורותיה.

מי שצפוי להמשיך הוא בריאן חרסיסיץ', המסיים את חוזהו ודורש שדרוג בשכרו. נכון לעכשיו אין הבנות בין הצדדים, אך לאור רצון השחקן וההנהלה נראה כי הקשר יישאר במועדון. אין ספק כי חרסיסיץ' היה העוגן של הקבוצה העונה, הציג יכולת טובה ופתח ב-30 משחקים, מה שהופך אותו לבעל מספר ההופעות הגבוה ביותר בקבוצה עד כה.

ווילאם נג'ובו, שחתום במועדון עד לשנת 2014, ימשיך אף הוא. יניב לביא, ברק בכר וסאלח חסארמה מסיימים את חוזיהם ועדיין לא ידוע מי מהם ימשיך. שלומי אבסידריס, שנעצר בלילה שבין חמישי לשישי ושוחרר ביום ראשון בבוקר, חזר היום לראשונה לאימונים עם הקבוצה. בקבוצה ערכו לאביסדריס שיחת הבהרה והחלוץ טען כי אומנם היה דין ודברים עם הכתב המתלונן, אך עמד על כך שלא היכה אותו. עד שהקבוצה תקבל את מסקנות המשטרה מהאירוע, אביסידריס חזר להיות חלק מהסגל.

החלוץ ברק בדש, שכזכור סבל מקרע בשריר, מרגיש טוב מהרגיל ויתכן שכבר בשבת ישוב לסגל הקבוצה למשחק מול מכבי נתניה. לאחר פציעתו של בדש, צפו כי סיכויו של החלוץ לשחק עוד העונה קלושים אך הוא הפתיע בקצב ההחלמה המצוין שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully