וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה צפויה לממש את האופציה על טרטיאק

הדס גרינברג

26.4.2011 / 12:44

בקבוצה צריכים להודיע לסוכניו של החלוץ האוקראיני עד ל-15 במאי אם ירצו אותו לשנה הבאה. קרלוס אריאס צפוי לעזוב

בצל ההצלחה הגדולה של מכבי נתניה, במועדון החלו להיערך לקראת העונה הבאה. בנוגע לשחקנים הזרים, החלוץ האוקראיני סרגיי טרטיאק צפוי להישאר עונה נוספת במועדון. לנתניה אופציה להארכת חוזהו לעונה הבאה ובמועדון מתכננים לממש את האופציה עליו. יש לציין כי על פי חוזהו אמורה נתניה להודיעה לסוכניו בארץ עד ה-15 במאי בנוגע למימוש האופציה. טרטיאק, שכבש בניצחונה של מכבי נתניה על מכבי חיפה בשבת, הצטרף בחלון העברות האחרון בינואר והוא מציג יכולת טובה עד כה עם ארבעה שערים. מעבר למספרים, טרטיאק הוסיף הרבה מחץ להתקפה של נתניה שהיתה זקוקה לחלוץ נוסף לצידו של אחמד סבע וחיפשה אחד כזה בינואר עד למציאתו של טרטיאק.

האוקראיני שהגיע לארץ להיבחן בבית"ר ירושלים היה אמור להצטרף לקבוצה מהבירה אך פיטוריו של אורי מלמיליאן שהתעניין בו וחתימתו של רוני לוי שחיפש חיזוק לחלק ההגנתי הביאו לשחרורו, מה שהביא את ראובן עטר לקפוץ על המציאה. סוכנו של טרטיאק, ניסו אביטן, אמר היום לוואלה ספורט: "אנחנו מאוד מרוצים מההתאקלמות של סרגיי בארץ. רואים שטוב לו כאן ואני מאמין שהוא יישאר במכבי נתניה". באשר לשוער קרלוס אריאס נראה כי הבוליביאני ינסה לחפש קבוצה אחרת בחו"ל או שישוב למולדתו. אריאס שמציג עונה מצוינת אמנם מאוד מרוצה בנתניה אך משפחתו התקשתה להתאקלם בישראל ורק תפנית מצדה תשאיר את השוער במועדון. במסגרת החוזה צריך אריאס להודיע לנתניה אם הוא רוצה להישאר בעונה הבאה עד הראשון למאי. מחר אגב יחגוג אריאס את יום הולדתו ה-31. מעבר לכך במועדון יעשו מאמצים להשאיר את מרבית שחקני הסגל. פיראס מוגרבי וחן עזרא שמחוזרים על ידי מכבי תל אביב והפועל תל אביב נמצאים תחת חוזה ובנתניה צפויים לדרוש סכומים גבוהים על השניים. כזכור בינואר האחרון התפוצצה עסקת העברתו של עזרא להפועל תל אביב. מוגרבי מוערך מאוד על ידי מוטי איוניר שאימן אותו בנבחרת הצעירה ומעוניין בו לעונה הבאה אך גם בנוגע אליו בנתניה יעשו מאמצים להשאירו.

קובי דג'אני (ייעדר ממשחק הליגה הקרוב בגלל צהובים) וניר נחום ש"חזרו לחיים" תחת ראובן עטר מחזיקים גם הם באופציה לעונה נוספת ובמועדון מתכננים לממש את האופציה. יש לציין כי בימים הקרובים צפויים במועדון לשבת עם דג'אני וסוכנו עובד קראוס שצפוי לדרוש שדרוג בחוזהו. אחמד סבע וטל מעבי שמסיימים חוזה העונה כבר קיבלו מסר מהמועדון שמעוניין להשאירם. באשר לסבע אין ספק כי החלוץ בן ה-31 תרם רבות העונה למועדון ובמרבית העונה היה החלוץ היחידי בשפיץ. 10 שערים ושלושה בישולים זו תרומתו עד כה. באשר למעבי, המגן מחזיק בהצעה מקבוצת פארלמיני הקפריסאית ומקבוצות נוספות בליגת העל אך לצידם בנתניה מעוניינים לשדרג את חוזהו לאור העונה הטובה שהציג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully