וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: האס מאנהיים

26.4.2011 / 10:17

ג'רד וויבר רשם ניצחון שישי העונה ב-0:5 המזהיר של האיינג'לס על אוקלנד. איאן קנדי מאריזונה השבית את לי והפיליז

ג'רד וויבר שחקן לוס אנג'לס איינג'לס עם התופס ג'ף מאת'יס. Jae C. Kong, AP
כל כך חם, שכמעט בלתי אפשרי לשים עליו ריצה. ג'רד וויבר עם ג'ף מאת'יס לאחר הניצחון על אוקלנד/AP, Jae C. Kong

תשעה אינינגים מלאים ועשרה סטרייקאאוטים. הספק לא רע לכל מגיש, אבל אצל ג'רד וויבר זה כבר הפך לעניין שבשגרה. האס של לוס אנג'לס איינג'לס עלה לגבעה והחזיר את המלאכים למסלול הניצחונות עם 0:5 מול ג'יו גונזאלס ואוקלנד. ה-ERA העונתי של וויבר עומד על 0.99, הטוב ביותר במייג'ורס.

פיל האמבר, המגיש הצעיר של שיקגו וייט סוקס, הגיע עם לא מעט לחץ לברונקס. הגרביים פתחו רע את העונה והכסא של המנג'ר אוזי גיין מתחיל להתנדנד. אלא שהאמבר שימש סטופר דווקא מול מחבטי היאנקיז האימתניים, ועם שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים ניצח 0:2. שיקגו שברה בצורת של 23 אינינגים ללא ריצת זכות. במשחק נוסף ב-AL ניצחה טורונטו בארלינגטון את טקסס 4:6, כשחוזה באוטיסטה יורה להומר שמיני העונה.

ב-NL, איאן קנדי ואריזונה פגשו את קליף לי ופילדלפיה, שבאו אחרי סוויפ על סן דייגו. קנדי, אב טרי שחזר מניו יורק שעות ספורות לפני ההתמודדות, הגיש לפנינה של תשעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים, הדיאמונדבקס ניצחו 0:4. לי ספג את כל ארבע הריצות, אבל רשם גם שבעה אינינגים ו-12 סטרייקאאוטים.

ריאן לודוויק מסן דייגו חבט לשני הומרים, השני באינינג ה-13, שתי ריצות שהספיקו לניצחון 3:5 על אטלנטה. סינסינטי ניצחה במילווקי 5:9, ריאן ברון מהברוורס הגיע להומר שמיני העונה. קולורדו ניצחה בריגלי פילד את שיקגו קאבס 3:5, פלורידה גברה על הדודג'רס 4:5 ופיטסבורג עברה בבירה את וושינגטון 2:4.

איאן קנדי שחקן אריזונה דיאמונדבקס. Ross D. Franklin, AP
קליף לי לא הפחיד אותו. קנדי/AP, Ross D. Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully