וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר לשחקני חיפה: "אם שחקן עושה טעות, תעזרו לו"

26.4.2011 / 10:15

גם הבעלים מתכונן למשחק העונה ומבקש פרגון קבוצתי. חיפה תעמוד לדין על התפרעות אוהדיה, עשויה לספוג משחק ללא קהל

אחרי הניצחון של הפועל תל אביב אתמול והעלייה של האדומים למקום הראשון, במכבי חיפה יצטרכו להתמודד כעת עם בעיה נוספת כשיתכן שיופעל נגדה עונש אירוח משחק ללא קהל. ההתאחדות לכדורגל החליטה להעמיד מחר (רביעי, 16:00) את מכבי חיפה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים במשחק נגד מכבי נתניה, לאחר שעל פי דוח השופט מנשה משיח, אוהדיה זרקו חפצים לעבר שחקני מכבי נתניה בסיום המשחק, מה שהביא את הלשכה המשפטית להגיש כתב אישום.

גורם בהתאחדות לכדורגל הדגיש היום בפני וואלה! ספורט את העובדה שנגד חיפה עומד עונש על תנאי עד יולי 2011, לפיו אם תואשם פעם נוספת בעבירה של התפרעות אוהדים, יופעל נגדה עונש של איסור עריכת משחקים בפני קהל. אותו גורם אמר: "בית הדין לא חייב להפעיל את העונש. הוא יכול להסתפק בקנס. גם אם יופעל, לא נראה שבית הדין יפגע במשחק העונה אלא יפעיל את העונש במשחק מול קרית שמונה".

בחיפה סבורים שגם אם יופעל עונש כזה, זה לא ימנע ממנה לקיים את המשחק מול הפועל תל אביב עם קהל, שכן כל הכרטיסים אליו כבר נמכרו. "נלמד את הדוח ונגיב בבית הדין", הגיבו בחיפה על הידיעה. "למכבי חיפה לא זכור שנזרקו חפצים, אך יחד עם זאת נגיע לדיון ושם נמסור את גרסתנו לאירועים". בעקבות הדברים, בחיפה כבר החלו לברר את הנושא מול גורמי הביטחון, במטרה לבחון את הנושא לעומק ובהתאם, ללמוד כיצד להגיב בדיון. הפעם הקודמת שבה עמדה הקבוצה לדין בגין הסעיף הזה הייתה בחודש נובמבר 2010, בגין התפרעות אוהדים במשחקי הדרבי מול הפועל חיפה. מי שייצג את חיפה בדיון היה מנהל הקבוצה, אדורם קייסי. חיפה ספגה קנס של 20 אלף שקלים ואם תואשם הפעם בית הדין עשוי אף להגדיל את גובה הקנס.

"הניצחון של הפועל מלמד שהקרב יהיה קשה. גם אם ננצח, לא תהיה כנראה הכרעה לפני המחזור האחרון", הגיבו הבוקר בחיפה לניצחון של הפועל תל אביב אמש על בני יהודה. "נילחם עד טיפת הדם האחרונה שלנו כדי לא לאבד את האליפות הזאת. למרות היתרון של הפועל בטבלה, הכל עדיין תלוי בנו. הפועל עלתה שלוש פעמים לפסגה והצלחנו לחזור אליה". מי שביקר הבוקר את שחקני מכבי חיפה באימון בכפר גלים במטרה לעודד אותם לקראת משחק העונה היה הבעלים יענקל'ה שחר שהגיע מלווה בסגנו עוזי מור. "מצפה שנשחק בשבת כמו בדרבי”, אמר הבעלים לשחקניו, שלא אהב את הביקורתנגד דוידוביץ': "אם שחקן עושה טעות, תעזרו לו".

הערב (19:00, משרדי ההתאחדות) תיערך הגרלת חצי גמר גביע המדינה. חלק גדול משחקני מכבי חיפה הודה כי יעדיף לקבל את קריית שמונה או מכבי נתניה ולא את הפועל תל אביב.

בנושא אחר: במועדון הגיבו אמש על פטירתה של ענת אבוקרט. "מועדון מכבי חיפה מרכין ראש על לכתה בטרם עת של רעייתו של שחקן העבר והמאמן אברהם אבוקרט", אמרו. ההלוויה תתקיים היום בשעה אחת בצהריים בשער תמר, בבית העלמין חיפה.

* מאיר לוי שובץ לשופט במשחק העונה, לצד עוזרי השופטים דני קרסיקוב, שמעון דביר ואיתן שמואלביץ.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully