וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "במשחק העונה המומנטום יכול להתהפך"

קשר הפועל תל אביב גילי ורמוט זהיר לקראת הקרב מול מכבי חיפה: "הסיכויים 50:50, לא מחייב שמי שתנצח תהיה אלופה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

את היום לאחר הניצחון על בני יהודה (1:2) וההשתלטות שוב על המקום הראשון בדיוק לפני משחק, הפועל תל אביב פתחה בחיוך גדול. במועדון מאוד מרוצים מנחישות השחקנים במשחק וגם מהיכולת המצוינת במחצית הראשונה. עם זאת, לכולם אצל הדאבליסטית ברור שהפסד בחיפה בשבת יכול לטרוף הקלפים מחדש.

כמו מול הזהובים, גילי ורמוט, שסובל מרגישות במפשעה, לא יהיה כשיר ל-90 דקות גם בחיפה. "קודם כל שחקנו כמו גברים עד הסוף, ועשינו את שלנו", אמר ורמוט על הניצחון,"המשחק הזה לא אומר כלום, כי כל משחק הוא לגופו, ובקרית אליעזר יהיה משחק שונה לגמרי. תמיד המשחקים שם קשים כי חיפה לוחצת ממש מההתחלה. הסיכויים הם 50:50. יש להם את הבתיות וכל משחק הם בלחץ מטורף, לא קל לשחק שם. לא מחייב שמי שתנצח במשחק תהיה אלופה כי הכל עוד פתוח. אם אנחנו ננצח נעשה צעד משמעותי לקראת האליפות, אבל אם יהיה תיקו או ניצחון של חיפה הכל עוד יהיה פתוח".

"אנחנו חייבים לנצח בכל המשחקים עד תום העונה בכדי שנישאר במקום הראשון", המשיך הקשר. "שאננות? איך אפשר להיות שאננות שמדובר באליפות. זה חלום של כל שחקן פה ולא כל עונה מזדמן לרוץ לאליפות. אני יכול להבטיח שכולם ייתנו את כל-כולם בשביל התואר הזה".

האם המומנטום התהפך שוב לטובת הפועל תל אביב? "אין מומנטום לכאן או לכאן", קובע ורמוט. "הכל עדיין פתוח ובסך הכל זו נקודה אחת הפרש. במחזור הבא המומנטום יכול להתהפך וסיפור האליפות הוא עוד ארוך לגמרי. יש עומס אחרי עונה כזו ארוכה ואי אפשר לשקר את הגוף, אבל שחקנים נותנים מעצמם, עולים עם זריקות וכדורים ומשחקים גם עם רגל אחת אם צריך, וזה המצב. כולם פה ייתנו הכל בשביל הקבוצה ובשביל התואר".

שחקני הפועל יקבלו היום (שלישי) מנוחה ומחר יחלו בהכנות למשחק העונה. מי שאמור לחזור להרכב הוא המגן דדי בן דיין, שכבר אתמול היה כשיר, אך הוחלט לא לסכנו. בן דיין יחליף את גל שיש, שלהוציא את המשחק מול בני יהודה הציג יכולת טובה מאוד בחודש האחרון. גוטמן גם יצטרך להכריע עד סוף השבוע אם להחזיר את דני בונדר להרכב, או להמשיך עם עמרי קנדה שהציג יכולת לא רעה בניצחון על הזהובים.

מלבד זה, בהפועל תל אביב ימתינו למחר לראות האם בית הדין של התאחדות ירחיק את אביחי ידין, לאחר שזה התגרה באוהדי בית"ר בסיום משחק הגביע בשבוע שעבר. אם ידין יורחק, גוטמן יצטרך להחליט מי יתפוס את המקום כקשר השמאלי - סלים טועמה או אלרואי כהן - כשהאחרון בינתיים מאכזב מאוד ביכולתו. ערן זהבי יוסט ככל הנראה לעמדת הקשר האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully