וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "נבוא לחיפה לתקוף, חייבים לשחק עבור ניצחון"

מאמן הפועל ת"א היה מרוצה מהניצחון על בני יהודה והביט למשחק העונה בשבת. זהבי: "אם נילחם כמו היום, יהיה בסדר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כמה לחץ השתחרר הערב (שני) בבלומפילד עם תום הדקה ה-87, כאשר טוטו תמוז הכניע את דלה איינוגבה מקרוב והעניק להפועל תל אביב 1:2 יקר מפז על בני יהודה. הדאבליסטית היתה טובה יותר מהחבורה של דרור קשטן, ובניגוד למפגש הקודם ביניהן לפני שבועיים, הפעם ידעה להשיג שלוש נקודות ולעלות על חשבון מכבי חיפה למקום הראשון. ביום שבת הקרוב נקבל את משחק העונה הבלתי מעורער בין שתי המוליכות, כאשר נקודה בלבד מפרידה ביניהן בפסגת הטבלה. אם האדומים ימשיכו במומנטום ויקצרו שלוש נקודות נוספות, מי יודע - אולי ניתן יהיה להתחיל לקרר את השמפניות.

גיל ורמוט, שפתח והוחלף בדקה ה-62, עדיין סובל מרגישות במפשעה והוא אמור לנוח בימים הקרובים ולשחק עם זריקה או כדורים במשחק העונה. דדי בן דיין, שלא נכלל היום בסגל, יהיה כשיר למשחק בשבת.

זהבי: "נתנו מאמץ גדול"

"שיחקנו טוב בחצי הראשון", אמר אלי גוטמן המרוצה בסיום. "פתחנו טוב גם את המחצית השניה אבל ספגנו גול, וזה היה גול קשה. על השער השני עבדנו באימונים. המשחק של היום ייתן לנו ביטחון במשחק העונה כי ברובו ראיתי את הפועל תל אביב חוזרת לעצמה. שיחקנו כדורגל שוטף וזה נותן לי ביטחון. נגיע לקרית אליעזר ונצטרך לשחק את המשחק המסודר שלנו, נבוא לתקוף".

עוד הוסיף המאמן האדום והתייחס למשחק העונה: "המשחק יוכרע בדברים הקטנים, ואין פייבוריטית. במשחק כזה עם שתי קבוצות שרצות שלוש שנים ביחד, מרגישים את הקושי ואת שיוויון הכוחות בין שתי קבוצות. אנחנו חייבים לשחק רק בשביל ניצחון. אנחנו צריכים להיות צנועים השבוע. אני לא רוצה לשמוע שחקנים מתראיינים ומדברים השבוע".

גוטמן אף דיבר על הפצועים שלו - וינסנט אניימה וגילי ורמוט שפתחו הערב בהרכב, ודדי בן דיין שלא נכלל בסגל. "אני חייב לפרגן לוינסנט אניימה, הוא לא לגמרי כשיר ואפשר היה לראות את זה בכדור האחרון, שהוא היה מעט כבד. לורמוט יש בעיה במפשעה, יש שאומרים שזה חשש לבקע, אבל הוא יעלה עם זריקות. דדי בן דיין היה בריא, עשינו לו מבחן כשירות אבל אמרתי שניתן לו לנוח השבוע".

ערן זהבי, המצטיין במגרש ומי שהבקיע את השער הראשון של האדומים הערב, היה מרוצה מאוד מהיכולת של קבוצתו בסיום. "היה משחק טוב של כל הקבוצה. הראנו אופי, נלחמנו, נתנו מאמץ גדול. בני יהודה שיחקו מצוין ומגיע להם כל הכבוד, אבל רצינו יותר. אנשים נתנו את הדם על המגרש. הפנים שלנו עכשיו קדימה". ואם בפנים קדימה עסקינן, הרי שכעת עוברת הפועל תל אביב להתעסק במשחק העונה. מה זהבי חושב על כך? "אין ספק ששבוע הבא זה משחק העונה, ונבוא להילחם. מכבי חיפה קבוצה מצויינת אבל אם נילחם כמו היום וניתן הכל על המגרש אני מאמין שיהיה בסדר".

מכירת הכרטיסים למשחק העונה לאוהדי הפועל תל אביב נדחתה ליום רביעי ב-20:00 בשל משחקה של קבוצת הכדורסל. המכירה תתקיים באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים "לאן" למנויים בלבד, כאשר כל מנוי יוכל לרכוש כרטיס אחד בלבד.

בלילי: "עכשיו יש לנו ארבעה משחקי גמר גביע"

מנגד, מיותר לציין כי בבני יהודה הביעו אכזבה משער הניצחון המאוחר שספגו, והנקודה שהלכה לאיבוד. "אני בהחלט מאוכזב", אמר דרור קשטן בסיום. "קודם כל לספוג שער בדקה ה-87 זה אף פעם לא נחמד, וזה היה שער שלא מחויב המציאות. במחצית הראשונה היינו פחות טובים, אבל במחצית השנייה שלטנו ללא עוררין. עם קצת יותר ריכוז היינו מבקיעים את השער השני. הפועל תל אביב הבקיעה שני שערים ממצבים נייחים, אחד מתרגיל בפאול ופעם אחת בבעיטת עונשין. זה חלק מהמשחק.

"במחצית הראשונה פדרו גלבאן יכול היה להבקיע וגם למסור למרינקוביץ', אבל בכדורגל מי שלא מבקיע בסופו של דבר סופג", הוסיף קשטן. "נמשיך להיאבק על הכרטיס לאירופה, הוא פתוח לארבע קבוצות שיתמודדו בינן לבין עצמן. כל משחק הוא משחק בצבע עם הרבה עניין".

"נלחמנו, השקענו, רצינו, אבל ראינו את הפועל תל אביב הולכים לקחת אליפות", הודה פיני בלילי בסיום. "זו היתה טעות שלנו בשער השני, אבל צריך להצדיע לנו שרצינו לנצח את המשחק ושיחקנו טוב. נאחל להפועל תל אביב הצלחה. עד סוף העונה יש לנו ארבעה מחזורים וזה ארבעה גמרים אם אנחנו רוצים להגיע לאירופה. כל משחק הוא בפני עצמו, ואני מקווה שבמשחק הבא המזל יהיה איתנו".

אביב חדד הוסיף: "במחצית הראשונה, הפועל היו יותר טובים ובמחצית השנייה התעלינו על עצמנו. היו לנו עוד מצבים לגמור את המשחק, אבל זה הכדורגל. בני יהודה מהסיבוב השני משחקת כדורגל יפה עם רוח לחימה. עכשיו זה המאני טיים, יש לנו ארבעה משחקים להגיע לאירופה ואני מאמין שנעשה את זה. אנחנו לא מסתכלים על היריבות האחרות ומחפשים רק להמשיך לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully