וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקוק לרגיעון

הרגוע

25.4.2011 / 2:00

הרגוע לא בדיוק הלך על האופציות הקלות ביותר השבוע. הוא מאמין שריאל ובארסה יסיימו בתיקו, ושיונייטד תנצח בחוץ את שאלקה. מה אתם אומרים?

מתחילים להיכנס לישורת האחרונה של הליגות השונות, ואין שום סיבה שלא ננצל את ההזדמנויות הקורצות האלה כדי לעשות מזומנים. אז לכבוד נעילת המחזור בליגת העל ותחילת שלב חצי גמר ליגת האלופות, הרכבתי לכם כמה משחקים מנצחים.

משחק 63: הפועל תל אביב - בני יהודה. כל יום פורים? ממש לא. לירוי צעירי יכול להשיג ניצחון דרמטי לכתומים פעם אחת בעונה. הפועל תל אביב הרבה יותר בוגרת ממכבי חיפה, ואין שום סיבה שהיא תשמוט נקודות חשובות כשמד הלחץ מתחיל לעלות ואחרי המעידה של מכבי חיפה. ההימור: 1 (1.45)

משחק 85: ריאל מדריד - ברצלונה. המשכיות לגמר גביע המלך? ברצלונה תחזור לעצמה? המפגש הראשון בסנטיאגו ברנבאו אמור לטרוף את כל הקלפים בכל מה שקשור להערכות שלנו, אבל אני דווקא מאמין שהתוצאה הכי מתבקשת היא תיקו, שישרת מאוד את ברצלונה לקראת הגומלין. ההימור: איקס (3.05)

משחק 88: שאלקה - מנצ'סטר יונייטד. בליגה החבורה מגלזנקירשן מקרטעת מאוד, אבל בליגת האלופות הסיפור הוא שונה לחלוטין. ראול עם כל ההתלהבות שלו מוכיח שאפשר גם במצבו לשחק מצוין ולהיות אחד הבולטים בליגת הכדורגל הטובה בעולם. למרות זאת, יונייטד תשיג יתרון חשוב ותנצח. ההימור: 2 (2.05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully