וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יוצאים בהגשה טובה

25.4.2011 / 7:19

בוסטון סגרה סוויפ מרשים של ארבעה משחקים ב-0:7 באנהיים, האלאדיי סילק 14 חובטים של סן דייגו בסוויפ של הפיליז

רק לפני שבוע הייתה בוסטון רד סוקס בתחתית של התחתית, אבל הטרנד הזה נגמר במסע בן שישה משחקים במערב, בו השיגו הגרביים חמישה ניצחונות רצופים. האחרון הושג הלילה (בין ראשון לשני) באנהיים, שם הם השלימו סוויפ מרשים של ארבעה ניצחונות ב-0:7 על האיינג'לס. ג'ון לאקי הגיש במגרש בו עשה קריירה טובה ורשם שמונה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, כשהסיפור המעודד באמת מבחינת הרד סוקס הוא קרל קרופורד, שירה להומר ראשון העונה.

ניו יורק יאנקיז אמורים להיות מודאגים ממריאנו ריברה, ששבר שמירה שנייה ברציפות. למזלם, יש להם את ראסל מרטין וקרטיס גרנדרסון הלוהטים, שכיכבו באינינג ה-11 בניצחון 3:6 על האוריולס עם שלוש ריצות. גם הפסים השלימו סוויפ במיני סדרה, שקוצרה בגלל גשם ביום שישי (ותושלם במהלך העונה).

מקס שרצר ודטרויט המשיכו את מומנטום ההשבתה של שיקגו וייט סוקס, ועם שמונה ושבעה של המגיש ניצחו 0:3. מינסוטה גברה על קליבלנד 3:4 וטקסס שמרה בקושי על ניצחון 7:8 מול קנזס סיטי. ג'יימס שילדס מטמפה ביי הרשה ארבע חבטות בלבד לחבר'ה מטורונטו, הרייז ניצחו בקנדה את הבלו ג'ייז 0:2 כששילדס סוגר משחק אדיר של תשעה ושבעה. אוקלנד עברה את סיאטל 2:5.

NL: הפעם ביג זי יצא קטן

רוי האלאדיי נחל מפלה בפתיחה הקודמת שלו מול מילווקי, ומי שמכיר את האלאדיי יודע שהוא לא נופל פעמיים ברציפות. הסיי יאנג של ה-NL הכיש 14 חובטים של סן דייגו בשמונה אינינגים ושני שליש, ונעזר בהומראן בתוך הפארק של שיין ויקטורינו כדי להעניק לפילדלפיה ניצחון 1:3 בסן דייגו. כמו בוסטון, גם הפיליז סגרו סוויפ מרשים של ארבעה ניצחונות בארבעה מפגשים.

שיקגו קאבס מפסידה משחק ומנצחת משחק, והפעם הגיע תורה להפסיד. קרלוס זמבראנו לא היה במיטבו וספג חמש ריצות באינינג הראשון בדרך להפסד 7:3 ללוס אנג'לס דודג'רס. אנדרה אית'ייר חבט ב-21 משחקים ברציפות, עדיין לא רואה אפילו ביום בהיר את ג'ו דימאג'יו. מילווקי עברה בבית את יוסטון 1:4 עם עוד הופעה דומיננטית של רנדי וולף, שסילק ארבעה חובטים בשמונה אינינגים של עבודה.

וושינגטון מחפשת יציבות והעלתה את מאזנה ל-10:10 לאחר ניצחון 3:6 בפיטסבורג. מייק סטנטון מפלורידה הפציץ באינינג השמיני עם הומר בן שלוש ריצות והעניק למארלינס ניצחון זהה על קולורדו. אטלנטה גברה 6:9 על סן פרנסיסקו במשחק רב תהפוכות שהוכרע באינינג התשיעי, עם סינגל בן שתי ריצות של נייט מקלאות' הלוהט על בריאן ווילסון. סנט לואיס גברה על סינסינטי 0:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully