וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיף בחוזה של תומר סיני: הסמכות המקצועית הבלעדית

24.4.2011 / 12:42

שאקי טען שההנהלה לא מתערבת? החוזה המופקד בבקרה חושף את האמת. בוטלה ההשעיה של יהודה חוטה

איציק שאקי טען אתמול, לאחר המשחק בקריית אליעזר, כי אין כל התערבות מקצועית מצד ההנהלה שלו. מעניין מה הוא יאמר אם יקרא את הגדרת התפקיד של תומר סיני בחוזה שלו בקבוצה. על פי סעיף 3 בחוזה המופקד בבקרת התקציבים עולה כי "תומר סיני הוא המנהל המקצועי, היועץ המקצועי והסמכות הבלעדית במועדון. סיני יקבע את מדיניות בחירת המאמנים ותפקודם במועדון".

בניגוד לדבריו של המאמן, שחקנים העידו כי סיני ערך אתמול שיחות אישיות לפני המשחק מול סכנין. הדברים שחקן בקבוצה סיפר: "היו מספר שיחות עם שחקנים אך ורק בנוגע לצד המקצועי. מצחיק לומר שאין התערבות מקצועית". סיני מסר בתגובה: "הפועל פתח תקוה נקלעה לסיטואציה מסוימת כאשר נפרדה מהמאמן שלה. נותרו חמישה משחקים לסיום העונה והייתה לי אפשרות להביא מאמן בכיר, אבל כזה שלא מכיר את השחקנים. העדפתי להביא מאמן מבפנים. נכון שאני יותר מעורב ומגלה מעורבות מקצועית. אני המנהל המקצועי כבר שנתיים ומרגיש שהאחריות עליי. חשוב לי מאוד שהקבוצה תישאר בליגה ואעשה הכל בשביל שזה יקרה".

אתמול פתח קהל האוהדים של הפועל פתח תקוה במחאה על שחרורו של יובל נעים, שמאז עזיבתו הקבוצה צברה נקודה אחת בלבד. סיני מסר בתגובה: "זכותו של הקהל למחות, זה לא מפריע לי. באופן אישי, הייתי מצפה שיגלה בגרות ויתמוך בקבוצה ברגעים הקשים".

ישראל זגורי כעס על החילוף אתמול והביע את מורת רוחו בפני שאקי, שבחר לא להגיב על הדברים. זגורי לא יוכל לשחק מול בית"ר ירושלים בשל צבירת תשעה כרטיסים צהובים. בניגוד לזגורי, עמירן שקלים יחזור לסגל ויפתח כמגן שמאלי.

הבלם יהודה חוטה קיבל הבוקר הודעה כי הוא רשאי לחזור לסגל הקבוצה. בכך, במועדון אישרו את הפרסום לפיו השחקן התנצל ולכן חזר לאימונים. המנכ"ל אפי צפריר אישר את הידיעה והוסיף: "החלטנו להשאיר את העונש שקיבל, קנס בגובה משכורת אחת, על קנו". אלון תורג'מן קיבל אתמול הוראה לתפקד כשחקן קו ובמועדון החליטו שהתפקוד הזה לא מתאים לו. "אי אפשר להגדיר אותו כחלוץ תשע ולמקם אותו באגף", אמרו בקבוצה על החלוץ. ביקורת מסויימת הופנתה כלפי שיתופו של עידו אקסברד, שלאחר העימות המתוקשר עם יובל נעים וההיעדרות הארוכה שיחק 90 דקות ונראה לא מרוכז.

השוער אוסטין אג'ידה ספג ביקורת בעקבות השער שספג במשחק. שחקנים אמרו: "מאז שאמרו שהוא ישחק באירופה בעונה הבאה, חלה ירידה ביכולת שלו. אבל עדיין, הוא שוער גדול". המגמה במועדון היא למכור את השוער בעונה הבאה כדי להתבסס על הנתח ממכירתו, אם כי עדיין לא התקבלה הצעה רשמית לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully