וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירא: "יש נפילת מתח בקרית שמונה"

הדס גרינברג

24.4.2011 / 12:32

בקבוצה התאכזבו מהירידה למקום ה-5 החלוץ הזהיר: "אין לנו משהו ביד להגיד שעשינו את שלנו", והוסיף: "אני רוצה להישאר"

בקרית שמונה התאכזבו אמש (שבת) מההפסד למכבי תל אביב (3:1), וגם מהעובדה שמכבי נתניה חלפה על פניהם בדרך למקום הרביעי. במועדון לא מסתירים את העובדה כי בשבועות האחרונים הקבוצה לא מציגה את הכדורגל האיכותי מתחילת העונה, ולמרות שהתברגו בפליאוף העליון והעפילו לחצי גמר הגביע בקרית שמונה לא עושים להנחות לעצמם.

שמעון אבוחצירא התייחס הבוקר להפסד ואמר: "לא ניצלנו הזדמנות נוספת לעבור את מכבי, זו הרגשה של פספוס וחבל שזה קרה. אין ספק שאנחנו צריכים לתקן את זה בהמשך כי יש לנו מטרה להגיע כמה שיותר גבוה בפליאוף העליון. יש עוד מספיק משחקים ואנחנו ניקח נקודות ואחרות יאבדו".

על היכולת הפחות טובה בשבועות האחרונים הוסיף אבוחצירא "יש ירידת מתח בקבוצה, אבל מה שעשינו השנה אולי פיתח אצל אחרים ואצלנו ציפיות. עדיין אין לנו משהו ביד כדי להגיד שעשינו את שלנו העונה אבל יש לנו מספיק שחקנים מוכשרים וצוות מקצועי שיוציא אותנו לדרך חדשה כי בסך הכל הכל תלוי בנו, שקרית שמונה משחקת את הכדורגל שלה אף אחד לא יכול עליה".

על העובדה שאיזי שרצקי החליט לרכוש את כרטיסו מלאריסה היוונית הוסיף החלוץ: "טוב לי בקרית שמונה ואני רוצה להישאר. ברגע שאיזי ירכוש את הכרטיס שלי אני כאן לשלוש שנים".

שלומי אביסדריס, שנעצר בלילה שבין חמישי לשישי בעקבות חשד לתקיפת עיתונאי, שוחרר הבוקר ממעצר כשעדיין עומד נגדו צו הרחקה מהעיתונאי שתקף וכעת ממתינים הצדדים לכתב האישום. השבוע יחליטו במועדון כיצד לנהוג עם אביסדריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully