וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימפולסקי: "דוידוביץ' ענק, אבל הטעות המריצה אותנו"

הדס גרינברג

24.4.2011 / 11:52

קשר נתניה דיבר על נקודת המפנה שהובילה לניצחון ומכוון גבוה: "צריך לתת גז לעבר הכרטיס לאירופה. עטר? מאמן העונה"

מכבי נתניה סיימה שבוע חלומי ומדהים במהלכו לקחה בשישה ימים ארבע נקודות ממכבי חיפה והעפילה לחצי גמר גביע המדינה. גם אתמול (שבת) חדר ההלבשה הוציא קולות מוכרים של שירה וחיוכים רבים שנמשכו באוטובוס הקבוצתי שעשה את דרכו חזרה לנתניה. במועדון יש שאמרו בהומור שכבר נמאס להם לחגוג, אבל אין ספק שהם נהנים מכל רגע וזה נראה גם על כר הדשא.

קשר הקבוצה דלה ימפולסקי התייחס הבוקר לניצחון המרשים ואמר לוואלה! ספורט: "לא הסתכלנו על מכבי חיפה ולא באנו להפריע לאף אחד במאבק האליפות, אלא אנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד השנה. אנחנו במקום הרביעי כעת ומול כל קבוצה שנשחק מולה ניתן הכל". על הטעות הקריטית של שוער חיפה ניר דוידוביץ' שהובילה לשער השוויון אמר הקשר: "דוידוביץ' שוער ענק וטעויות כאלה קורות, אבל אין ספק שזה נתן לנו תמריץ לחזור למשחק ולהאמין כי הטעות שלו קרתה בדקה קריטית ואני שמח שהצלחנו לחזור מפיגור ולנצח".

אחת ההפתעות מנתניה הייתה העובדה שלמרות שהשחקנים שיחקו 210 דקות בגביע ובליגה, הם היו רחוקים מליפול מהרגליים בקרית אליעזר. השחקנים של ראובן עטר רצו כאילו זה היה משחקם הראשון השבוע מה שמוכיח שהם בכושר מצוין: "זה באמת מה שמאפיין אותתנו שאנחנו לא מפסיקים לרוץ ולהילחם" אומר ימפולסקי. "אין ספק שהיה קצת קשה אחרי ששיחקנו שלושה משחקים בשישה ימים ואחד מהם 120 דקות, אבל אני שמח שהייתה התאוששות טובה. זה כיף להמשיך מומנטום ואנחנו צריכים להכות בברזל בעודו חם ולתת גז לעבר כרטיס לאירופה".

על המאמן עטר שמוביל אותם לעונה מדהימה סיים ימפולסקי ואמר: "אנחנו אוהבים את ראובן, כיף לשחק תחתיו ולכולנו יש אינטרס לשחק בשבילו כי הוא איש מדהים שמדבר בגובה העיניים. הוא כמו אבא וחבר ולדעתי עם תקציב כמו שלנו ושחקנים צעירים ואיך שהוא חיבר הכל, ראובן הוא ללא ספק מאמן העונה".

כל שחקני הקבוצה קיבלו אתמול מחמאות מהצוות הניהולי והמקצועי לאחר המשחק. קובי דג'אני שממשיך עם היכולת הטובה העונה יעדר ממשחק הליגה הקרוב נגד עירוני קרית שמונה בשל צבירת כרטיסים צהובים. אוראל דגני, מריאנו קפוראלה וניר נחום יעדרו מהמשחק בעוד כשבועיים מול הפועל תל אביב מאותה הסיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully