וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנדרד ליאז' גיששה אצל דודו ביטון: "התחושה קשה"

24.4.2011 / 11:20

חלוץ שרלרואה יעזוב בעקבות הירידה לליגת המשנה: "כרגע לא חושב על חזרה לישראל, אבל כל האופציות פתוחות"

סטנדרד ליאז' הבלגית גיששה לאחרונה אצל חלוץ שרלרואה, דודו ביטון, כשבדקה אפשרות להחתימו לעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ יעזוב את קבוצתו בתום העונה משום שירדה לליגת המשנה. סטנדרד ממוקמת כרגע במקום השני בטבלה, מרחק ארבע נקודות בלבד מגנק של אליניב ברדה, שבמאזנה משחק עודף.

"הקבוצה הייתה במצב קשה כשהגענו אליה, אבל החזרנו אותה לחיים", מסכם ביטון את השהות בבלגיה יחד עם חבריו, מתן אוחיון ותמיר כחלון. "בחלק האחרון של העונה הייתה לנו הזדמנות להישאר בליגה עם סדרה של חמישה משחקים נגד אופן, אבל אכזבנו והקבוצה נשרה לליגת המשנה. זה רגע עצוב מאוד כי בסך הכל התחברנו לקבוצה ולאוהדים כאן. סטנדרד ליאז'? שמעתי על זה, אבל שום דבר לעונה הבאה עדיין לא סגור". על האפשרות שיחזור לישראל אמר: "כרגע אני לא חושב על זה. אני מעדיף להמשיך לשחק כאן, אבל כל האופציות פתוחות".

שרלרואה איבדה אתמול את הסיכוי לשרוד בליגה ונשרה סופית לליגה השנייה אחרי שסיימה ב-2:2 עם אופן במשחק הרביעי בסדרה בין השתיים. שרלרואה חזרה מפגירו של 2:0 בתוספת הזמן, כשדודו ביטון כבש את שערו החמישי במדי הקבוצה. מתן אוחיון שיחק 90 דקות. תמיר כחלון שכבש העונה ארבעה שערים פתח והוחלף כעבור 71 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully