וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מעוניינת בחיים מגרלשווילי

24.4.2011 / 10:45

רוני לוי כבר חושב על העונה הבאה. שי חדד על התקרית מול הפועל ת"א: "רצינו לשמור על הכבוד שלנו אחרי שריפת בית וגן"

בבית"ר ירושלים הייתה אווירה טובה מאוד אתמול (שבת) אחרי הניצחון על הפועל רמת גן 1:5 בטדי. בבירה חששו שההתעסקות הממושכת באירועי המשחק נגד הפועל תל אביב תפגע בקבוצה, ובפתיחה היה נראה שזה המצב כשהאחרונה עלתה ליתרון מפתיע, אבל בית"ר הספיקה להשוות לפני השריקה למחצית. בהפסקה לא חסך רוני לוי ביקורת משחקניו ואמר להם: "כמה דיברנו על להיות גברים ואמיתיים? אין לחץ כמו שצריך ואין אגריסביות. תהיו אמיתיים עם עצמכם שאתם על המגרש, דיברנו על כך שהמשחק יהיה קשה מאוד".

בסיום הסבירו שחקנים בקבוצה את הפתיחה: "הייתה קצת ירידה אחרי שלושה משחקים קשים ומותחים ועם כל מה שקרה השבוע, אבל רוני רוצה שנתייחס לעניינים כמו קבוצה גדולה ולא נוריד רגל מהגז והוא צודק. אין אצלו הנחות ובגלל זה כולם כאן מעריכים אותו ומדברים עליו כמו שלא דיברו על אף מאמן שהיה כאן הרבה שנים".

בעקבות העובדה שהקבוצה הבטיחה כמעט בוודאות את ההישארות בליגה, בבית"ר כבר עוסקים בעונה הבאה. המאמן רוני לוי רוצה להתחזק בבלם, מגן שמאלי וחלוץ, כאשר חיים מגרלשווילי, שחקנה של אלקי לרנקה הקפריסאית נמצא ברשימה של רוני לוי ועשוי להגיע לקבוצה לקראת העונה הבאה. יש לציין כי רוני לוי מרוצה מאוד מההתקדמות של אבי ריקן ובמידה ומגרלשווילי, שבזמנו צורף על ידי לוי למכבי חיפה, יגיע יתחרו השניים על חולצת ההרכב.

מקורבי ברוכיאן: "אנשים לא יודעים מה זה בית"ר בשבילו"

הנושא המדובר ביותר בקבוצה היה העימות בין אבירם ברוכיאן לאוהדים. לאחרונה ישנן לא מעט שמועות סביב עתידו של הקפטן שקושרות אותו לקבוצות אחרות בארץ, אך מקורביו של הקפטן אמרו הבוקר: "אנשים לא יודעים מה זה בית"ר בשבילו ובגלל זה זה כואב לו. יש לו הצעות אבל הדבר שהוא הכי רוצה זה להיות בבית"ר ולהצליח איתה. אז אולי הוא עשה טעות אבל כולם יודעים כמה קללות ונאצות הוא מקבל במשך חודשים ולפעמים קשה להבליג. נקווה שהכל יירגע ויפסיקו להתעסק בזה". גם בבית"ר אמרו בסיום המשחק: "ברוכיאן שחקן בית"ר ויישאר כזה גם בעונה הבאה. רוני לוי בונה עליו ומחזיק ממנו כאחד השחקנים המשמעותיים ביותר בעונה הבאה".

בבית"ר חזרו ואמרו אתמול כי ברוכיאן עשה טעות, ולפני אימון הבוקר היום ערך לו רוני לוי שיחת הבהרה. אגב, אימו של ברוכיאן בכתה במהלך המשחק לאור הקללות שספג בנה והובלה אל חדר האח"מים על ידי אנשי המועדון על מנת להרגיעה. עם שריקת הסיום עזבו ברוכיאן ואימו את האיצטדיון.

ברוכיאן לקח קשה את העובדה שביום שישי באימון הקבוצה האוהדים קיללו אותו ללא הפסקה וכעסו עליו על כך שלא השתתף במהומות בסיום המשחק בבלומפילד ואף צעקו לו "אתה לא הקפטן שלנו ואף פעם לא היית". אחרי החלפתו של ברוכיאן אתמול עבר סרט הקפטן לעידן טל, וכשהאחרון הוחלף הוא העבירו לקובי מויאל, אך לוי דרש שהקשר יעבירו מיידית לשחקן ותיק יותר והפנה אותו לתומר בן יוסף.

חדד: "לא יכולתי להישאר אדיש למעשים של שחקני הפועל"

מי שהפך לאהוב האוהדים בעקבות השבוע האחרון הוא שי חדד, שאף התכבד לכבוש אתמול את השער החמישי. "עשינו צעד גדול לעבר ההישארות בליגה", אמר חדד אחרי הניצחון. "אני שמח גם באופן אישי כי כבשתי שער, עבר עלי שבוע עם הרבה אמוציות ותהפוכות והיה לי חשוב מאוד להיות טוב על המגרש ולהבקיע".

על האירועים בבלומפילד אמר חדד:"כשראיתי מה שקרה על הדשא כאב לי באופן אישי. לא יכולתי להישאר אדיש למעשים של שחקני הפועל אחרי שראיתי את הדרך שבה הסתיים המשחק עם ההחלטה השגויה של השופט והכאב של הקהל שלנו שהגיע לתמוך בנו. פעלתי מתוך אינסטינקט ומתוך רגש. יכול להיות שזה עבר את הגבול אבל באותו הרגע הרגשנו צורך עז לעשות את מה שעשינו ולשמור על הכבוד שלנו אחרי כל האירועים ואחרי שאוהדי הפועל שרפו את בית וגן, זה מטען שנמצא בתוך השחקנים כבר תקופה ארוכה. יצא ככה שהשחקנים הצעירים של בית"ר ראו שאני נמצא בסיטואציה לא נעימה אז הם באו לעזור לי, זה מראה את הכוח של הצעירים בבית"ר שרצים יחד כבר הרבה שנים".

על הקפטן ברוכיאן אמר חדד: "מה שקרה עם אבירם לא נעים בכלל, הוא לא עוד שחקן בבית"ר ירושלים, הוא הקפטן ושחקן שמזוהה מאוד עם המועדון. אנחנו מאוד אוהבים אותו ומקווים שהעניין יסתיים במהרה בצורה הטובה ביותר שיש ואני חושב שצריך למצוא לזה פיתרון".

מי שהמשיך את היכולת הטובה מהתקופה האחרונה, היה קובי מויאל, שנראה לחוץ בזמן שהקבוצה הייתה בפיגור. "הפכנו את המשחק מקשה לקל והמשכנו את התקופה הטובה שלנו", אמר מויאל. "פתחנו לא טוב ונלחצנו אבל ידענו להיות חזקים ולהתאושש וזה הכי חשוב". על העובדה כי סקאוטים מגיעים לראות אותו במשחקים האחרונים אמר הקשר: "אני לא מתעסק בדברים האלה. אני מרוכז אך ורק בבית"ר ירושלים ובהצלחה שלה ושלי איתה. בית"ר זה הבית שלי ומהיום שאני זוכר את עצמי בכדורגל תמיד חלמתי להצליח איתה, להיות טוב ולעשות טוב לאוהדים שגדלתי איתם ואני נהנה מכל רגע כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully