וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: זנדברג ואבו ענזה לא ימשיכו במכבי פ"ת

24.4.2011 / 10:58

לא רק הזרים הולכים הביתה, מהפכה גם בגזרת הישראלים: מגמאדוב רוצה להמשיך, אבל יפרוש. גם דנין ואופיר לא בטוחים

מכבי פתח תקוה לא מתכוונת לממש את האופציות בחוזים של מיכאל זנדברג ומוראד אבו ענזה לעונה הבאה. זנדברג אמור לקבל בקרוב הודעה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת בעוד שבמועדון אישרו הבוקר כי אבו ענזה לא צפוי להישאר בעיקר מסיבות כלכליות. החלוץ שהגיע מבני לוד חתום לעונה אחת עם אופציה להארכת החוזה בשלוש שנים, אבל הדרישות הגבוהות שמציבה קבוצתו לשעבר מקשות כרגע על רכישת הכרטיס.

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, במועדון מתכננים לבצע חריש עמוק בסגל, שכולל את שחרורם של לפחות שלושה מתוך ארבעה זרים. בנוסף לשוער איבן מאנצה והקשרים סבסטיאן סנסוני ונבוישה מרינקוביץ', גם ג'ו ביזרה בדרך החוצה לאחר שהבהיר לחבריו בקבוצה כי הוא לא יסכים לקיצוץ בחוזה. גם אלירן דנין ויוסי אופיר, שהמועדון מחזיק באופציות בחוזה שלהם, לא בטוחים. בקרוב צפויה פגישה בין היו"ר משה זוארץ לבלם ניצן דמארי בנוגע להארכת החוזה שלו בקבוצה. פתח תקוה מתכוונת להציע לבלם חוזה לשלוש שנים נוספות, אבל כרגע אין סיכום בין הצדדים.

לגבי פרדי דוד, עדיין לא בטוח שהמאמן יעזוב. כזכור, במועדון הבהירו כי רק אם יצליחו להחתים מאמן בכיר יותר יוותרו על שירותיו. ייטב לוזון לא ייאמן את הקבוצה בעונה הבאה והתכנון הוא לתת לו את המפתחות לאחר שהמאמן הבא יעזוב. "בינתיים אין בשוק אופציות טובות יותר מפרדי", הבהיר הבוקר גורם בכיר במועדון. "הוא יעזוב רק אם נמצא מאמן בכיר יותר. בינתיים, רוב המאמנים הבכירים סגורים. בעוד שבועיים נתפנה גם לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully