וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מסיבת ה-K של בוסטון

24.4.2011 / 9:52

דייסקה מאטסוזקה הרשים עם תשעה סטרייקאאוטים ב-0:5 של הרד סוקס על האיינג'לס. גראנד סלאם 22 בקריירה לא-רוד

דייסקה מאטסוזקה שחקן בוסטון רד סוקס. Mark Terrill, AP
יכול להיות שאפשר כבר לסמוך עליו? מאטסוזקה/AP, Mark Terrill

פתיחת העונה החלשה של בוסטון רד סוקס הכניסה לכוננות את השחקנים מעיר השעועית, ובמיוחד את דייסקה מאטסוזקה. לאחר ההופעה הטובה שלו ביום שני, מאטסוזקה חזר לגבעה באנהיים והוביל את הרד סוקס לניצחון שלישי בסדרה מול האיינג'לס, 0:5, כשהוא מסלק תשעה חובטים בסטרייקאאוט בשמונה אינינגים. הרד סוקס עם שבעה ניצחונות בשמונת משחקיהם האחרונים, האיינג'לס מאבדים גובה ב-AL מערב.

מי שניצלה את אבדן המומנטום של המלאכים היא טקסס, שניצחה את קנזס סיטי 1:3 עם עוד הופעה טובה של שישה וחמישה לאלכסיס אוגנדו. טרבור קייהיל מאוקלנד זכה בניצחון שלישי העונה, 1:9 בסיאטל. בראד פני הלהיב את הקהל של דטרויט עם שבעה אינינגים טובים ב-0:9 על שיקגו וייט סוקס. טמפה ביי ניצחה בטורונטו 4:6, כשחוזה באוטיסטה רושם צמד הומרים כדי להעלות את מאזנו השנתי לשבעה. שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים לדייויד פרייס במשחק הזה. מינסוטה עברה את קליבלנד 3:10.

היאנקיז השתוללו עם אינינג שמיני בן שבע ריצות ב-3:15 בבולטימור, כשאלכס רודריגז רושם הומראן ומכניס שישה רצים הביתה וראסל מרטין הלוהט מוסיף צמד הומרים עם ארבעה ריביז. המיוחד בהומר של א-רוד הוא שלא היה רק גראנד סלאם, אלא ה-22 בקריירה, תוך שהוא עוקף את מני רמירז ומתמקם במקום השני, עם אחד פחות מלו גריג (ותודה לגולש "פיראט" על ההארה).

ב-NL ניצחה פילדלפיה שוב בסן דייגו 2:4, והגדילה את הפער מפלורידה למשחק וחצי, לאחר שהמארלינס הפסידו בבית 3:1 לקולורדו. אטלנטה התגברה על טים לינסקאם וניצחה בסן פרנסיסקו 2:5, טים הדסון עבר את כל תשעת האינינגים ורשם את הניצחון.

סינסינטי חזרה מהפסקת גשם בפיגור 3:2 מול סנט לואיס, שמה על הלוח שלוש ריצות באינינג השמיני וניצחה 3:5. גם שיקגו קאבס ביצעה מהפך מאוחר, כשעם חמש ריצות באינינג השמיני גברה על הדודג'רס 8:10. דילון גי רשם שישה אינינגים טובים ב-4:6 של המטס על אריזונה. פיטסבורג גברה על וושינגטון 2:7 ויוסטון ניצחה במילווקי 6:9.

טרבור קייהיל שחקן אוקלנד אתלטיקס. Ted Warren, AP
עוד ערב סולידי לפרוטוקול. קייהיל/AP, Ted Warren

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully