וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בחיפה מבקרים את ניר דוידוביץ'

24.4.2011 / 8:59

לצד התמיכה מהמועדון, שחקנים מבקרים: "אי אפשר להתחמק מאחריות". במועדון תולים תקוות רבות בקטן למשחק העונה

דווקא לאחר הפסד למכבי נתניה (2:1) במשחק שעשוי להכריע את האליפות, חדר ההלבשה של מכבי חיפה היה אתמול (שבת) שקט מהרגיל, אם כי על פני השחקנים הייתה ניכרת אכזבה גדולה. בניגוד לדעה הרווחת במועדון עד לפני שבועיים לפיה העונה הקבוצה תזכה באליפות, אתמול נשמעו השחקנים פחות בטוחים בעצמם.

מלבד התקוות הגדולות במשחק העונה בשבוע הבא, במועדון תולים לא מעט תקוות גם במשחק מחר בין הפועל תל אביב לבני יהודה, בתקווה שהאדומים יאבדו לפחות שתי נקודות. "נתניה הפגינה שליטה גם בחלקים גדולים במחצית השניה ומי שטוען אחרת משקר לקהל", אמר שחקן במכבי חיפה. "ברגע שבנאדו יצא ויאיא ירד אחורה איבדנו קצת את מרכז השדה וכמעט ספגנו את השלישי. אבל זה לא תירוץ, כל הקבוצה לא החתימה כרטיס היום. לא עמדנו נכון על המגרש".

ביקורת נשמעה כלפי ניר דוידוביץ'. לצד תמיכה שקיבל מאלישע לוי, חלק מהשחקנים הבינו שהטעויות של השוער עשויות להכריע בסופו של דבר עונה שלמה. "אי אפשר להתחמק מאחריות", אמר שחקן בקבוצה. "שני הגולים היו באחריות מלאה שלו. זה קורה לכל שחקן, רק שהטיימינג שלו היה גרוע". שחקן אחר אמר: "לא מדובר בעונת השיא של ניר. לאחרונה הוא נמצא בקו ירידה מסוים. הוא יודע שהוא טעה, מדובר בשחקן עם ביקורת עצמית גבוהה. הפנים של יניב קטן על הספסל אמרו הכל".

במועדון תולים לא מעט תקוות בקטן לקראת משחק העונה. קטן שעודד אתמול את חבריו אבל לא הרבה לדבר לאחר המשחק מתכוון לשוחח עם חלק מהשחקנים במהלך השבוע, מתוך אמונה שהכרעה מול הפועל תל אביב תשתיק את הביקורות סביב הקבוצה ותחזיר את האליפות לכרמל. ייתכן מאוד שאלישע לוי, כמובן לאחר התייעצות עם הקפטן, יחליט להחזיר אותו להרכב במשחק הקרוב. לא מן הנמנע שגם ג'ון קולמה יהיה בתמונת ההרכב למרות שלא נכלל בסגל למשחק, בגלל פציעה. ליאור רפאלוב יחזור השבוע לאימונים בהדרגה ויגביר את הקצב לקראת משחק העונה.

במכבי חיפה עדיין לא מדברים על זהות המאמן לעונה הבאה, אבל כבר עתה ברור שאם אלישע לוי לא יזכה באליפות, אחד משני מועמדים אמור להחליף אותו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המועמד שמצטרף לראובן עטר הוא רן בן שמעון. במועדון טוענים שאלי כהן לא מועמד להגיע גם אם חיפה לא תזכה באליפות, מכמה סיבות. יחד עם זאת, אם לוי יזכה באליפות, הוא ימשיך עונה נוספת במכבי חיפה. בתוך שבועיים צפויה להתקיים פגישה ראשונה עם גוסטבו בוקולי במטרה להשאירו בקבוצה בעונה הבאה. תומר חמד אמור גם הוא לחתום על חוזה.

בלי קשר לזהות המאמן, בחיפה ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. הסקאוט אלון חרזי ממשיך לצפות בקלטות של שחקנים ועד תום העונה צפוי לנסוע פעם נוספת בכדי לצפות במשחקים באירופה. בנסיעה האחרונה של הסקאוט להונגריה נרשמו מספר שמות שחקנים בפנקס ועברו לידי אלישע לוי, אבל עדיין לא הוחלט האם לזמן אותם למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully