וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "ככה אי אפשר לקחת אליפות"

23.4.2011 / 22:19

יניב קטן מאוכזב מההפסד של חיפה, אלישע לוי אופטימי: "הכל תלוי בנו". עטר: "מקווה שזה לא יפגע להם במאבק האליפות"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכה: יותם בן דוד

אין ספק שאף אחד במכבי חיפה לא חלם לסיים את הערב הזה עם הפסד ביתי בקרית אליעזר לקבוצה שנכנסה ברגע האחרון לפלייאוף העליון. מכבי חיפה הפסידה היום (שבת) 2:1 למכבי נתניה, ואם הפועל תל אביב תנצח את בני יהודה היא תדיח אותה מהמקום הראשון כבר ביום שני הקרוב.

בניגוד למשחקים הקודמים, הפעם אלישע לוי והנשיא יעקב שחר לא דיברו עם השחקנים. שחר נכנס לחדר ושוחח עם המאמן ביחידות, כששחקנים טענו שנראה כעוס במיוחד. שחקנים אמרו בסיום: "חבל מאוד שככה אנחנו נראים דווקא אחרי הקיזוז. יש לזה השפעה לגבי ההמשך ונהיה חייבים להגיע מוכנים למשחק העונה. הפעם נעלה רק כדי לנצח ולא כדי לשמור על המקום הראשון. הסיפור רחוק מלהסתיים, מה גם שהפועל עדיין לא ניצחה את בני יהודה".

ליאור רפאלוב עלה לשחק עם כאבים בבוהן והתקשה מאוד בתפקוד על המגרש במחצית השניה. הדבר לא מנע ממנו להמשיך לשחק ונראה שהוא יהיה כשיר גם למשחק העונה.

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, לצד ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
"עדיין הכל תלוי בנו". אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי ניסה להסביר בסיום המשחק: "איבדנו נקודות מאוד חשובות, אני חושב שפתחנו טוב את המשחק, אבל אחר כך נתניה חזרה עם הגול של דוידוביץ' והיו לנו דקות רעות מאוד בהגנה. דווקא בחצי השני כששיחקנו תחת לחץ הייתי מרוצה, השחקנים עשו מה שצריך"

לוי המשיך וסינגר על השחקנים שלו כשאמר: "אני חושב שהיום השחקנים היו בסדר גמור. הפסדנו נקודות חשובות ועכשיו נצטרך ניצחון נגד הפועל. אולי זה לא בא לידי ביטוי בתוצאה אבל החילופים גרמו לקבוצה להיראות יותר טוב. זה לא הספיק היום אבל זה ספורט".

בקבוצה קיימת אכזבה מהיכולת של ניר דוידוביץ'. חלק מהשחקנים גיבו את השוער, אחרים טענו כי היה מקום למעט יותר אחריות בשלב כזה של העונה. על הטעות האומללה של ניר דוידוביץ' שהובילה לשער הראשון של מכבי נתניה אמר לוי: "זה לא עניין של אחריות, זו מעידה וזה יכול לקרות, זה כדורגל". המאמן התייחס גם למשחק הליגה הבא נגד הפועל תל אביב ואמר: "חייבים לבוא עם ביטחון למשחק הזה, אין שום ברירה אחרת. אם נשחק באותה צורה אז כל משחק הוא אחר, ואולי את המשחק הזה ננצח. עדיין הכל תלוי בנו אנחנו צריכים לנצח את הפועל תל אביב".

הקפטן יניב קטן היה קצת יותר ביקורתי כלפי החברים שלו לקבוצה ואמר: "היום עשינו את כל הטעויות האפשריות. אלו לא הרגעים שצריך להפסיד בהם בכדורגל. בחצי הראשון ספגנו שערים שאנחנו בדרך כלל לא סופגים. האכזבה היא ענקית ובשבוע הבא אני מקווה שנגיע אחרת וננצח אם אנחנו רוצים לקחת אליפות כי ככה אי אפשר לקחת אליפות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עטר: "מקווה שזה לא יפגע במכבי חיפה"

מכבי נתניה טיפסה למקום הרביעי והיא תישאר שם אם בני יהודה לא תנצח את הפועל תל אביב ביום שני. המאמן ראובן עטר לא הצליח למחוק את החיוך שלו בסיום המשחק, למרות שהתוצאה פגעה מאוד במאבקה של מכבי חיפה. עטר אמר בסיום המשחק: "אני מקווה שזה לא יפגע במאבק האליפות של מכבי חיפה, אין ספק שאני אוהב את המועדון אבל האינטרס שלי קודם לכל ואני מחוייב למכבי נתניה לעשות את המקסימום. היום זה קרה על חשבון מכבי חיפה וזה הכדורגל".

באשר למשחק עצמו ולסיכוייה של מכבי נתניה בהמשך אמר עטר: "כל הכבוד לשחקנים, הם באו לקרית אליעזר והיו ממש ממושמעים ומחוייבים. הם כנראה רוצים מקום גבוה יותר ואני שמח על כך. אנחנו מכוונים גבוה, כל מקום שאנחנו נמצאים אנחנו רוצים מקום אחד יותר. יש לנו עוד ארבעה משחקים נגד קבוצות צמרת ונמשיך לעשות את העבודה".

קובי דג'אני אמר בסיום המשחק: "יש שמחת חיים ורואים את זה על המגרש. אין ספק שהעונה הזאת הרימה אותי בחזרה, אני שמח שהתעוררתי עכשיו ולא בגיל 30".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully