וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון מרשל נדקר ונותח

23.4.2011 / 16:52

על פי דיווחים, התופס בן ה-27 נדקר על ידי אשתו והוחש לבית החולים. הערכה: "נראה שהוא יהיה בריא בתוך שלושה שבועות"

ברנדון מרשל, התופס של מיאמי דולפינס, נדקר הלילה (בין שישי לשבת) על ידי אשתו והוחש לבית החולים במיאמי, שם הוכנס לטיפול נמרץ ועבר ניתוח. כך דווח לראשונה ב-ESPN, לה נמסר מאחד המקורות כי "הוא יתאושש ויהיה בסדר". אף איבר חיוני לא נפגע מהסכין, ולפי הערכת הרופאים מרשל יוכל לתפקד כרגיל בתוך שבועיים עד שלושה. האישה, מיצ'י מוגאן מרשל, נאסרה ושוחררה בערבות של 7,500 דולר.

מרשל בן ה-27 נחשב לאחד התופסים הטובים ב-NFL. לאחר סיום עונת 2009 הוא הועבר בטרייד מדנבר למיאמי, בשורותיה חתם על חוזה של 47.5 מיליון דולר לארבע שנים. את העונה שחלפה הוא סיים עם 86 תפיסות ל-1,014 יארד. הוא ידוע בפיו הגדול והסתבך לא פעם עם החוק. בחודשים האחרונים התבטא בעניין השביתה ואמר כי אם לא יתקיימו משחקי NFL בעונה הקרובה, הוא שוקל לשחק ב-NBA (שגם בה עשויה להיות שביתה).

בינתיים, לו"ז הליגה פורסם, כזכור, וב-NFL לא חשבו עדיין על אופציה למקרה של שביתה. "אין עדיין דדליין ללו"ז חלופי במקרה שהעונה לא תתקיים כלל או שנצטרך לקצץ משחקים", אמר אריק גרובמן, סגן נשיא הליגה בתחום הפיתוח העסקי, "אנחנו חייבים לוודא שברגע שהתנענו, נצא לדרך בלי תקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully