וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "חוששים מהמשחק נגד בני יהודה"

האדומים רואים במשחק כ"קשה ביותר העונה". אניימה התאמן, אך עדיין בספק. דיווח: ספורטינג תשלם מיליון יורו עבור זהבי

אחרי שאמש (שישי) ספג גידופים ואמירות לא קלות מצידם של אוהדי הפועל תל אביב, ערך היום וינסנט אניימה אימון מלא במדים האדומים, אולם עדיין קיים ספק לגבי שיתופו בין הקורות במשחק הליגה נגד בני יהודה במסגרת המחזור ה-31 בליגה ביום שני הקרוב (20:45, שידור ישיר בערוץ 1 ו-HD).

עם זאת, הדברים תלויים אך ורק בשוער עצמו, שכן לטענת הצוות הרפואי, השוער, שסובל מבקע דיסק בגב, יכול כבר היה לחזור לפעילות ממזמן. באימון המסכם שתערוך הקבוצה ביום ראשון יתברר באופן סופי האם אניימה יחזור לעמוד בשער, לראשונה מאז המחזור ה-27 בליגה לפני קצת יותר מחודש.

מי שאמור לחזור לסגל הם המגנים דני בונדר, שערך אימון מלא, ודדי בן דיין, שעדיין לא השלים אימון מלא אך אמור להיות בסגל. גם אם השניים יהיו כשירים לא בטוח שהם אכן יורכבו ב-11 של אלי גוטמן, שכן במקרה של גל שיש קיימת שביעות רצון מתפקודו בשבועות האחרונים והוא עשוי להמשיך בצד שמאל. באגף ימין הדברים תלויים יותר בבונדר, שלא שיחק כבר שלושה שבועות וקיים החשש לסכנו. בכל אופן , גוטמן מעדיף את בונדר על פניו של קנדה.

הפצוע הרביעי מריו פצ'אלקה, שגם ערך היום אימון מלא, סובל עדיין מרגישות באזור המפשעה וגם במקרה שלו רק לאחר האימון המסכם שיחול מחר יוודע האם הבלם הסלובני יהיה כשיר למשחק נגד הזהובים.

בהפועל לא שוכחים את המשחק הקודם מול בני יהודה בליגה, במחזור ה-29, אז הזהובים ניצחו 0:1 משער דרמטי בתוספת הזמן של לירוי צעירי. במועדון מתכוננים למשחק שמוגדר מבחינתם כקשה ביותר עד כה העונה. "כולנו חוששים מהמשחק נגד בני יהודה שנמצאת בכושר מעולה", אמרו היום במועדון. "אנחנו מקוום להציג יכולת הרבה יותר טובה מאשר בשבועות האחרונים ולנצח".

בינתיים, בפורטוגל ממשיכים לדווח על רצונה העז של ספורטינג ליסבון לצרף את ערן זהבי. על פי העיתון 'רקורד, ספורטינג מוכנה לשלם את סעיף השחרור של הקשר העומד על מיליון יורו, אחרי שהדאבליסטית הישראלית כבר דחתה הצעה בסך 750 אלף יורו. בפורטוגל משוכנעים שהעסקה תיחתם בקרוב, על אף החוזה ארוך הטווח שיש לזהבי עם האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully