וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הקול מתחבר להם

23.4.2011 / 11:55

קול המלס הוביל את פילדלפיה לניצחון שני על האפס בסן דייגו, 0:2. בוסטון ניצחה באנהיים, כמעט נו היטר לאניבל סאנצ'ז

אניבל סאנצ'ז מפלורידה רשם נו היטר בעונת הרוקי שלו, והלילה (בין שישי לשבת) היה קרוב לעשות זאת בפעם השניה. סאנצ'ז נכנס לאינינג התשיעי בלי להרשות חבטה לשחקני קולורדו רוקיז, אבל סינגל של דקסטר פאולר שבר את הנו-נו, והמגיש נאלץ להסתפק בתשעה אינינגים, תשעה סטרייקאאוטים וניצחון 1:4.

מוליכת ה-NL מזרח פילדלפיה שוב גברה על סן דייגו על האפס, 0:2. קול המלס עם שמונה ושמונה במשחק הזה. טומי הנסון הרשים עם שבעה ושבעה בסן פרנסיסקו, אטלנטה גברה על האלופה 1:4. המטס ניצחו בתוצאה זהה את אריזונה הודות להומר בן שתי ריצות של אייק דייויס. מילווקי עברה את יוסטון 7:14, בסיוע הומר של איש ה-145 מיליון דולר ריאן ברון. גם המגיש יובאני גייארדו העיף כדור מחוץ לפארק. סנט לואיס גברה על סינסינטי 2:4 והדודג'רס רמסו את שיקגו קאבס בריגלי פילד 2:12.

ב-AL, בוסטון הלוהטת לא נעצרה גם מול דני הארן והאיינג'לס. הארן הגיע למשחק מול הרד סוקס עם ארבעה ניצחונות בארבע הופעות, אבל שישה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים של ג'ון לסטר עצרו לו את הרצף. הרד סוקס כמעט שמטו את המשחק בגלל בולפן גרוע, אלא שג'ונתן פפלבון הצליח לעשות את המוטל עליו ולשמור על הניצחון 3:4, שהושג לאחר יתרון 0:4. שישה אינינגים להארן בהפסד.

טקסס גברה על קנזס סיטי 6:11 כדי לחזור לראש ב-AL מערב בסיוע חמישה הומרים, בהם השישי של אדריאן בלטרה והחמישי של איאן קינסלר. דטרויט עברה את שיקגו וייט סוקס 3:9, טורונטו נזקקה ל-11 אינינגים לפני שמיגרה את טמפה ביי 4:6 ומייקל פינדה הגיש שישה, הכיש חמישה וסיאטל עברה את אוקלנד 0:4.

המשחקים בין היאנקיז לבולטימור, מינסוטה לקליבלנד ופיטסבורג לוושינגטון נדחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully