וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - עכו: "הלוזונים לא מוותרים על מענקי מיקום"

במכבי פ"ת מוצאים סיבה להילחם בפל' האמצעי. משיח בתמונת ההרכב. אלי כהן: "סיימו את העונה בצורה יפה" (ש', 16:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל עכו חזרה לליגת העל אחרי תקופה ארוכה (משנות ה-70'), ומאז נערכו ארבעה משחקים בלבד בין הקבוצות. מכבי פתח תקוה מחפשת ניצחון ראשון.

* הכל עובר במשפחה: עומר דמארי כבש ארבעה שערים בשלושת המפגשים האחרונים מול עכו. במפגש שקדם להם כבש האח, ניצן דמארי.

* גבע ברקאי לא כובש הרבה שערים, אבל יש לו כבש שניים כאלה מול מכבי פתח תקוה.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

העונה של הקבוצה ממלאבס הסתיימה, ולכן האסיפה המסכמת לא הייתה ארוכה במיוחד והסתכמה בקלטת של היריבה מעכו. קובי גנון, שהושעה לשני משחקים בעקבות ספיגת כרטיס אדום שני העונה, לא יהיה בסגל ולכן אלירן דנין ימשיך לקבל את הקרדיט באגף שמאל. ג'ו ביזרה וניצן דמארי יפתחו בהרכב כשמוראד מגמאדוב על הספסל.

המאמן פרדי דוד לא תרגל את חוליית הקישור, אבל ייתכן שאסי משיח יקבל הזדמנות. גם סבסטיאן סנסוני חוזר מהרחקה ויהיה בסגל. אחד מבין שלושת שחקני ההתקפה הקבועים צפוי לפתוח על הספסל, כשמוראד אבו ענזה אמור לחזור ל-11. הקשר מרואן קבהא לא נטל חלק באימון גם היום וייתכן שיחזור רק במחזור האחרון.

"העונה נגמרה, אבל הלוזונים לא יוותרו על מענקי המיקום", הבהיר שחקן בקבוצה. אם הקבוצה תסיים בשני המקומות הראשונים בפלייאוף האמצעי, היא תזכה במענק של 400 עד 600 אלף שקל.

הפועל עכו:

בקבוצה סיימו את ההכנות לקראת המשחק במסגרת הפלייאוף האמצעי. המאמן אלי כהן אמר לשחקניו לפני המשחק: "למרות שאנחנו בפלייאוף האמצעי תמשיכו לשחק את הכדורגל שלכם כדי שנסיים את העונה בצורה יפה".

כהן יחסר בשבת ארבעה שחקנים משמעותיים מאוד: הבלמים גבע ברקאי ואיציק כהן הפצועים, והחלוץ רועי דיין והקשר בן בנימין המוצהבים. את מקומו של כהן בהגנה יתפוס ליעד אלמליח שיוסט מהקישור האחורי לעמדת הבלם ויפתח לצד דימקאו פידליס. במקומו של בנימין יפתח שגיב כהן כשכנראה שחקן הנוער קווין ריינשטיין שמתאמן לסירוגין עם הקבוצה העונה, יפתח אף הוא בקישור ויתפוס את מקומו של רועי דיין ב-11. בחולייה הקדמית ישחקו ניקולאס פלצ'וק ומוחמד כליבאת, כשלואיס זומא יפתח כחלוץ בודד.

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה - עומר דמארי:

בשלב הזה של העונה, כשהקבוצה נמצאת בפלייאוף האמצעי, לשחקנים אין הרבה מה למכור. החשיבות הכי גדולה של שחקנים כעת היא לנסות לקדם מעבר שלהם לקבוצה גדולה יותר. דמארי הוא הדמות החזקה ביותר במישור זה בגלל ההערכה שיעזוב בתחילת העונה הבאה או בחודש ינואר. למרות שהליגה הסתיימה מבחינתו, הוא יוכל להגדיל את מספר כיבושיו כדי להעלות עוד מעט את המניות שלו בדרך לאירופה. או להפועל תל אביב.

הפועל עכו - דימקאו פידליס:

הבלם היה פצוע בתקופה האחרונה ומיעט לקבל דקות. את העונה הוא פתח בצורה מצוינת, והוא צריך להשלים בשלושת המשחקים שנותרו את העונה הטובה שלו, אם ברצונו להתקדם מעבר להפועל עכו. בשבת זה המבחן הראשון שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכב משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, ג'ו ביזרה, ניצן דמארי, אלירן דנין; אסי משיח (מיכאל זנדברג), יוסי אופיר, רועי בקל, טל בן חיים (מוראד אבו ענזה), עומר דמארי, עומר גולן (מוראד אבו ענזה).

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, ליעד אלמליח, דימקאו פידליס, רועי לוי', שגיב כהן, קווין ריינשטיין, מהראן ראדי, ניקולס פלצ'וק, מוחמד כליבאת, לואיס זומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully