וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל ב"ש: קלינגר פותח במדיניות ההצערה

המגן שי לוק יפתח (ש', 16:00). גם ליפשיץ, זגורי וקידר בתמונה. קלינגר: "חבל על הזמן למי שלא ירוץ". יואב כץ נפגש עם בן בסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* חזרנו בזמן. הניצחון האחרון של הפועל באר שבע על הפועל חיפה בקרית אליעזר הושג בנובמבר 2006. 0:2 של מקוצ'בזה ובונפלד. זוכרים?

* שלושה מתוך ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בקריית אליעזר הסתיימו בתיקו.

* הפועל באר שבע מגיעה לאחר שני ניצחונות חוץ בשלושה משחקים. הפועל חיפה ניצחה את שני משחקי הבית האחרונים שלה.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

בקבוצה האדומה עדיין מלקקים את פצעי ההדחה מרבע הגמר ואי ההעפלה לפלייאוף העליון שנחתו עליהם תוך מספר ימים מועט, ובקבוצה מדברים כבר על העונה הבאה. במסגרת אותם מאמצים הבעלים יואב כץ נפגש ביום שישי עם החלוץ עדן בן בסט כדי לנסות ולהשאירו במועדון, אך הסיכויים שהוא יישאר מוגדרים כנמוכים.

עם זאת, האדומים עדיין מסמנים מטרה נוספת העונה והיא לסיים את הפלייאוף האמצעי במקום הראשון על מנת לזכות במענק שיכניס כסף לקופת המועדון לקראת העונה הבאה.

ניצן שירזי ייאלץ להסתדר ללא אושרי רואש, שלא התאמן בשל כאבים בברכו, ואיל טרטצקי, שייעדר בגלל צהובים. במקומו של רואש יחזור להרכב רן אבוקרט שיחבור ליוסי דורה במרכז הקישור ואילו בעמדת המגן השמאלי יתופקד אסי בלדוט, שאת מקומו בקישור יתפוס הישאם כיוואן.

הפועל באר שבע:

"מבחינתי, זה משחק חשוב מאוד. מי שלא ירוץ על המגרש, חבל לו על הזמן", אמר המאמן ניר קלינגר באסיפה המסכמת לקראת המשחק. המאמן החליט לפתוח במדיניות ההצערה כבר במשחק הקרוב בחיפה. עודד גביש ואופיר דודזאדה לא יהיו בסגל למשחק ויקבלו מנוחה.

שי לוק הצעיר יפתח כמגן שמאלי וליאל זגורי ישתלב. המאמן מתלבט לגבי השוער, כשייתכן שדניאל ליפשיץ יעמוד בין הקורות. משה אסולין עשוי לקבל הזדמנות גם הוא בהרכב ואם זה יקרה אברהים עבדול ראזאק יפתח על הספסל. ערן לוי או דוד רביבו יפתחו גם הם על הספסל ואברהים בסיט יקבל הזדמנות כמעט אחרונה, לפני שיעזוב בתום העונה.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה - יוסי דורה:

למרות שבפועל איל טרטצקי הוא הקפטן, במועדון האדום רואים בדורה כאחד המנהיגים החשובים. בכדי שהפלייאוף האמצעי לא יהפוך לסדרת משחקי אימון שלאף אחד לא אכפת מהם, בחיפה צריכים שחקנים עם אופי שילחמו כדי לסיים במקום הראשון (שביעי בליגה). דורה הוא האיש בשביל המשימה, ואחד שיכול להוות דוגמה לשחקנים הצעירים סביבו ולהראות להם שיש עדיין על מה להילחם.

הפועל באר שבע - שי לוק:

אף אחד כמעט לא מכיר את המגן השמאלי האלמוני, אבל מה שעומד מאחורי העניין הוא המדיניות החדשה של קלינגר – מדיניות הצערה שתצטרך להוכיח את עצמה בעונה הבאה. בבאר שבע בונים על לא מעט צעירים בניהם דניאל ליפשיץ, ליאל זגורי ומשה אסולין שאמורים להשתלב בעונה הבאה יחד עם מוטי מלכה מנצרת עילית. האם זו המדיניות הנכונה למועדון שסבל מתנודות רבות בשנים האחרונות? רק הטווח הארוך יוכל להוכיח. בשביל זה, קלינגר זקוק ללא מעט סבלנות גם מהאוהדים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אסי בלדוט, יוסי דורה, רן אבוקרט, חנן ממן, הישאם כיוואן, אמיר אבו ניל, עדן בן בסט.

הפועל באר שבע: אוהד כהן (דניאל ליפשיץ); נדב קידר (אביתר אילוז), אבי יחיאל, סוארס, שי לוק; משה אסולין (אברהים עבדול ראזאק), ריאן אדלי, דוד רביבו (ערן לוי), סיראז נאסר, אברהים בסיט; דובב גבאי (ליאל זגורי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully