וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "רוני לוי יקבל תקציב שיאפשר לו לבנות קבוצת צמרת"

22.4.2011 / 13:02

גאידמק ידון עם קורנפיין על העונה הבאה. האוהדים הודו לשחקנים על התקרית בגביע, עזריאל עשוי לפתוח מול הפועל ר"ג

בית"ר ירושלים תפתח מחר (שבת) את דרכה בפלייאוף התחתון מול הפועל רמת גן, אבל הנהלת הקבוצה כבר עסוקה בהכנות לעונה הבאה. מאז הודעתו של ארקדי גאידמק על כוונתו להמשיך להיות הבעלים של הקבוצה נותרו סימני שאלה רבים לגבי רצונו להוציא סכומי כסף גדולים מכיסו אחרי שנתיים בהן לא עשה זאת, אך לטענת אנשיו נותר גאידמק מחובר למועדון.

"גם כשהוא לא היה בארץ ארקדי עקב אחרי בית"ר, אבל כשהוא כאן הוא יודע בדיוק מה עובר על הקבוצה ומעודכן בכל פרט", אמר אחד ממקורביו של גאידמק לוואלה! ספורט. "הוא היה בלחץ כמו כולם מהמצב המקצועי שבית"ר נקלעה אליו. אבל בניגוד לעבר, הוא היום לוקח את הדברים בצורה יותר שקולה, פחות אקסצנטרית. ארקדי יעמוד במילה שנתן לקורנפיין, והיא שגם בעונה הבאה ידאג שבית"ר תחזיק בתקציב דומה לזה של העונה. התוכנית היא שבית"ר תתבסס גם בעונה הבאה על שחקנים צעירים תוצרת בית, אבל רוני לוי יקבל תקציב שיאפשר לו להחתים שחקני חיזוק טובים ולבנות קבוצה שתוכל להתמודד בצמרת".

היום ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המפגש מול נועלת הטבלה. רוני לוי עדיין לא החליט באופן סופי על ההרכב שיפתח. השינוי הבטוח בהרכב הוא השתלבותו של ליאור ראובן בעמדת המגן הימני על חשבונו של אלי דסה המורחק כאשר גם חן עזריאל בעל סיכויים גבוהים לחזור להרכב על חשבונו של משה בן לולו המורחק. ההתלבטות העיקרית של לוי נוגעת לקישור הקדמי, שם ישנם שני מקומות עליהם מתחרים עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן וסטיבן כהן, שהיכולת הטובה שהציג בבלומפילד גורמת למאמן כאבי ראש טובים.

כמה עשרות מאוהדי הקבוצה הגיעו היום למתחם בית וגן כדי לתמוך בשחקנים לאחר אירועי משחק הגביע נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. האוהדים תלו שלט בו נכתב "תודה לכם גברים" עודדו את קובי מויאל וסטיבן כהן ואף הניפו את שי חדד על הכתפיים. ביום רביעי יגיעו האוהדים לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל שם ייערך הדיון בעניינה של בית"ר והם מתכוונים להפגין על כך שהיו"ר איציק קורנפיין, המגן אלי דסה והקבוצה כולה יעמדו לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully